- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Kontakt: Čáslavová Dagmar, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Vedoucím úřadu se může stát fyzická osoba, která splňuje předpoklady podle § 4 zákona o úřednících a má nejméně tříletou praxi
o jako vedoucí zaměstnanec, nebo
o při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu,
o ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce.
Uvedená délka praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce.
Kvalifikační předpoklady:
Vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Odborné znalosti: znalost právních předpisů v oblasti veřejné správy, zejména zák. č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, e znění pozdějších předpisů; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
Počítačové dovednosti: znalost práce na PC (Windows, MS Office, internet)
Další požadavky:
o schopnost řídící a koncepční práce, tvůrčí a analytické myšlení,
o samostatnost, spolehlivost, pečlivost a odpovědný přístup k plnění úkolů,
o organizační a rozhodovací schopnosti,
o schopnost implementace změn a nových postupů,
o aktivní a zodpovědný přístup k plnění svěřených úkolů,
o znalost personalistiky,
o výborné komunikační schopnosti a umění jednat s lidmi, kultivovaný písemný a ústní projev,
o ochota a schopnost neustálého sebevzdělávání,
o ekonomické znalosti v oblasti veřejné správy.
Výhody při posuzování uchazečů:
o zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
o Osvědčení o ukončeném vzdělání vedoucího úředníka dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
více informací: www.zlutice.cz
služební telefon, stravenky, příspěvek na dovolenou a další benefity
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?