- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
místo výkonu práce : Krnov
Hledáte zajímavou práci? Obohaťte náš tým a staňte se jedním z nás!
Společnost Značky Morava, a.s. je komplexním dodavatelem v oblasti dopravního stavitelství. Její hlavní činností je výroba a instalace svislého dopravního značení, instalace vodorovného dopravního značení, instalace silničních ocelových svodidel, protismykových systémů a veškerého příslušenství a vybavení pozemních komunikací. Samozřejmostí je pak zajišťování veškerých služeb související s bezpečným provozem na pozemních komunikacích.
Právě hledáme kolegu na pozici:
MANAŽER SPRÁVY A PROVOZOVÁNÍ VEŘEJNÉHO OSVĚTLENÍ
Co bude ve Vaší kompetenci?
o Zajišťování kvalitního a bezproblémového provozu veřejného osvětlení tak, aby
byly zachovány maximální požadavky na bezpečnost silničního a pěšího provozu
a na ochranu veřejného a osobního majetku
o Řešení běžné údržby, oprav, rekonstrukce a nové výstavby veřejného osvětlení
o Zajišťování projektové dokumentace a revize
o Komunikace se zákazníky a dodavateli
o Obchodní činnost
o Vedení týmu
Co byste měl/a mít, umět a znát?
o Minimálně ÚSO s maturitou, technického směru výhodou
o Praxe v oblasti veřejného osvětlení výhodou
o Řidičský průkaz sk. B
o Organizační a komunikační schopnosti na velmi dobré úrovni
o Odolnost vůči stresu a zátěži
o Zodpovědnost, spolehlivost, časová flexibilita
Co Vám za to nabízíme?
o Platové podmínky 25.000 – 40.000, – Kč
Na co se můžete těšit?
o Zázemí stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
o Přátelské pracovní prostředí
o Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
o Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
Informace k pracovní pozici:
o Místo pracoviště Krnov
o Práce na plný úvazek, doba určitá rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Z : 12.5.2017
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?