- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro absolventy/-ky.
Náplň práce: zajišťování expedic zboží, dokumentace k vývozům, komunikace s Celním úřadem v Náchodě, vedení agendy Intrastat, pokladní činnost a další administrativní činnosti.
Požadavky: základní znalost AJ, znalost práce na PC (MS Outlook, MS Word, MS Excel, Internet), řidičský průkaz sk. B, pečlivost, samostatnost, komunikativnost, schopnost práce v týmu.
Zaměstnanecké výhody: práce ve stabilní a prosperující společnosti, odpovídající mzdové ohodnocení, pravidelné jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby, 5 týdnů dovolené, závodní stravování.
Kontakt: p. Ing. Petr Ratsam, tel.: zobrazit tel. číslo (pondělí – pátek od 8:00 do 14:00), email: e-mail přes (pro zaslání životopisu).