- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Tajemník Městského úřadu Letovice vyhlašuje dle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen „zákon č. 312/2002 Sb.“), výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí finančního odboru Městského úřadu Letovice.
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Místo výkonu práce: Městský úřad Letovice.
Nástup: od 1.8.2021 nebo dle dohody.
Platová třída 11 dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění, nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis uchazeče, telefonní spojení, kontaktní email.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (příp. fyzická osoba s trvalým pobytem v ČR), která dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Zájemci dále musí splňovat tyto předpoklady:
Lhůta pro podání přihlášky: do 9.července 2021 do 13:00 hod (nejpozději do této lhůty
musí být přihláška doručena na Městský úřad Letovice)
Benefity pro zaměstnance:
Adresa pro podání přihlášky: Ing. Radek Zemánek, Tajemník MěÚ Letovice, Masarykovo nám. 19, 679 61 Letovice.
Přihlášky se všemi požadovanými náležitostmi a doklady se podávají osobně na podatelně
Městského úřadu Letovice, Masarykovo nám. 210/19, 679 61 Letovice nebo poštou na stejnou adresu. Na obálce vyznačte NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – VEDOUCÍ FO
Město Letovice si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Město Letovice si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?