Vedoucí finančního odboru Městského úřadu Dobřany

Dobřany, Plzeň-jih
23.390 – 34.370 Kč

Tajemnice Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen zákon o úřednících)
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 9/2023
na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany – vedoucí finančního odboru
Rámcová pracovní náplň: Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je komplexní zajišťování finančního hospodaření města.
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany
Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř.
Pracovní úvazek: plný
Předpokládaný datum nástupu: leden, únor 2024 nebo dle dohody – pracovní poměr na dobu neurčitou
Nabízíme: dobré platové podmínky. V případě dobrých pracovních výsledků čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon.
Další benefity: pro zaměstnance poskytujeme flexi-passy, stravné, dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt
Kvalifikační a odborné požadavky: . vysokoškolské vzdělání ekonomického směru; . znalost právního rámce územních samosprávných celků a rozpočtových pravidel územních rozpočtů; . praxe na úseku financování organizace, tvorby rozpočtu a účetnictví ve veřejné správě výhodou; . orientace v problematice správy majetku, zejm. bytů, výhodou; . složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou; . velmi dobrá znalost programů MS OFFICE; . zkušenosti s vedením týmu; . dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
. řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících, tj. fyzická osoba, která:

  • je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
  • dosáhla věku 18 let;
  • je způsobilá k právním úkonům;
  • je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících;
  • ovládá jednací jazyk

Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  1. jméno, příjmení a titul uchazeče
  2. datum a místo narození uchazeče
  3. státní příslušnost uchazeče
  4. místo trvalého pobytu uchazeče, telefonický kontakt
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis uchazeče

K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:

  1. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (strukturovaný životopis) včetně telefonického a e-mailového kontaktu
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  4. další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče
  5. podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění:

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 20. listopadu 2023 (do 16.30 hod) osobně na podatelnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku označte nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – vedoucí FO a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění, po skončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeči nevyzvednou osobně, nebo nepožádají o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Tachov Tachov
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
dnešní
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Plzeň Plzeň
  • 60 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
NEMEC WORLD s.r.o. | NEMEC WORLD s.r.o. | Východní Předměstí, Plzeň Východní Předměstí, Plzeň
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. října
Easy Homes Solutions s.r.o. | Easy Homes Solutions s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 1. října
VÁŠ DOMOVNÍK s.r.o. | VÁŠ DOMOVNÍK s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 33 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. září
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Týnské Předměstí, Domažlice Týnské Předměstí, Domažlice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. září
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Plzeň Plzeň
  • 40 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. září
GO! Express & Logistics, s.r.o. | GO! Express & Logistics, s.r… | Božkov, Plzeň Božkov, Plzeň
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. září
Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s. | Hasičská vzájemná pojišťovna,… | Plzeň Plzeň
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. září
Město Rokytnice v Orlických horách | Město Rokytnice v Orlických… | Rokytnice v Orlických horách Rokytnice v Orlických horách
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
HOFMANN WIZARD s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, G & P Quality Management s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., JCOS s.r.o., Ubbe s. r. o., Česká spořitelna, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Lucie Benešová, Tesco Stores ČR a.s., Kaufland Česká republika v.o.s., NEMEC WORLD s.r.o., FINO Stavby s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Easy Homes Solutions s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., VÁŠ DOMOVNÍK s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, INDEX NOSLUŠ s.r.o., ROLINE INTERNATIONALE SPEDITION s.r.o., GO! Express & Logistics, s.r.o., Elflein Transport s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., BASIC Česká republika, z.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Realitní makléř / makléřka, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Dělník / Dělnice, Plánovač / plánovačka výroby, Projektant / Projektantka, Servisní technik / technička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Přijímací technik / technička, Vedoucí servisu, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Plzeň, Jižní Předměstí, Plzeň, Tachov, Stříbro, Bor, Celá ČR, Klatovy, Kdyně, Vnitřní Město, Plzeň, Kralovice, okres Plzeň-sever, Planá, okres Tachov, Východní Předměstí, Plzeň, Rokycany, Týnské Předměstí, Domažlice, Hořovice, Třemošná, Cerhovice, Božkov, Plzeň, Nýřany

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou zkušenost