- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době 9:00 – 15:00 hodin.
Chceš pracovat v dobrém kolektivu stabilní české firmy, která již 25 let pomáhá lidem a firmám najít řešení, která jim díky moderním technologiím usnadní život?
Pojď pracovat do našeho týmu, do kterého hledáme extrovertní, komunikativní kolegyňku, která se jen tak něčeho nezalekne a ráda se kreativně realizuje. Tato práce je rozmanitá a nabízí vše, jen ne nudu.
Zaměřením JOYCE ČR, s.r.o. jsou komunikační technologie a alternativní zdroje energií. Joyce již tradičně staví na silném technickém zázemí, umožňujícím navrhovat a implementovat celková řešení tak, aby dlouhodobě vyhovovala specifickým potřebám jednotlivých zákazníků.
Co bude Tvou náplní:
o Správa činností spojené s provozem firmy
o Správa personální a smluvní agendy
o Příprava podkladů pro ostatní oddělení společnosti
o Podpora marketingového oddělení – sociální sítě, příprava marketingových materiálů
o Práce v systému Helios Orange – evidence, zadávání faktur, nastavování procesů
o Organizační zajištění interních seminářů a školení
Jak si Tě představujeme?
o Šikovnou kolegyňku, která má chuť se dále učit a rozvíjet
o Zkušenosti s prací v informačním systému Helios je výhodou
o Zkušenosti s grafickými programy
o Dobrou uživatelskou znalost programů MS Office
o Praxi na obdobné pozici min. 2 roky
o Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (úroveň B1)
o Řidičský průkaz skup. B je podmínkou
Těšíme se na:
o Pozitivně naladěného člověka – tato práce je práce s lidmi, o lidech a pro lidi
o Organizačně zdatného, pečlivého, komunikativního kolegu či kolegyni s kladným vztahem k administrativě
o Člověka, za kterým jsou vidět výsledky práce
o V práci se potkáte s fajn lidmi, jako jste Vy a můžeme si dát společné ranní kafíčko
o Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna
o Plovoucí pracovní doba
o Vícesložkové mzdové ohodnocení: fixní složka, výkonová složka a osobní ohodnocení
o Zaměstnanecké benefity: příspěvek na vzdělávání, sportovní aktivity, pojištění, dovolenou
o Během roku si jdeme společně zasportovat nebo posedět

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.