Dekoratér/ Visual merchandiser, Plzeň
- Plzeň
- H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Dobřany, okres Plzeň-jih |
Firma | Město Dobřany |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Administrativní pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | 23.390 – 34.370 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Tajemnice Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších
předpisů, (dále jen zákon o úřednících)
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2024
na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany – vedoucí finančního odboru
Rámcová pracovní náplň:
Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je
komplexní zajišťování finančního hospodaření města.
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany
Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř.
Pracovní úvazek: plný
Předpokládaný datum nástupu: únor 2024 nebo dle dohody – pracovní poměr
na dobu neurčitou
Nabízíme: dobré platové podmínky. V případě dobrých pracovních výsledků
čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon.
Další benefity: pro zaměstnance poskytujeme flexi-passy, stravné,
dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt
Kvalifikační a odborné požadavky:
• vysokoškolské vzdělání ekonomického směru;
• znalost právního rámce územních samosprávných celků a rozpočtových pravidel územních
rozpočtů;
• praxe na úseku financování organizace, tvorby rozpočtu a účetnictví ve veřejné správě výhodou;
• orientace v problematice správy majetku, zejm. bytů, výhodou;
• složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou;
• velmi dobrá znalost programů MS OFFICE;
• zkušenosti s vedením týmu;
• dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
• řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního
poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících, tj. fyzická osoba, která:
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
a dovednostech týkajících se správních činností (strukturovaný životopis) včetně telefonického a
e-mailového kontaktu
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení
dávám, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 19. ledna 2024 (do 13.00 hod) osobně na podatelnu MěÚ Dobřany
nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku
označte nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – vedoucí FO a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o ochraně
osobních údajů v platném znění, po skončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeči
nevyzvednou osobně, nebo nepožádají o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového
řízení.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.
Na stávající pozici jste již několik let a cítíte, že potřebujete změnu. Ať již povýšení, změnu pracovní pozice nebo dokonce změnu oboru? Podívejte se s námi na to, jaké máte možnosti a jak si o změnu říci, aby vám nadřízený vyšel maximálně vstříc.
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
První den v nové práci je vaší vizitkou – co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!
Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.
Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.
Jste rodičem na mateřské dovolené a chcete si přivydělat prací či brigádou? Poradíme vám, na jaké nabídky se zaměřit, kde a jak hledat, jak na pohovoru uspět.
Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.
Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?
Trainee program, neboli výcvikový program, je vhodný pro studenty posledních ročníků nebo absolventy středních či vysokých škol. Společnost, která trainee program vypíše, si vybírá špičkové studenty či absolventy, ze kterých chce vychovat své budoucí talenty.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje