- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Tajemnice Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších
předpisů, (dále jen zákon o úřednících)
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2024
na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany – vedoucí finančního odboru
Rámcová pracovní náplň:
Vedoucí úředník dle zákona č. 312/2002 Sb., který je zodpovědný za řízení odboru. V jeho kompetenci je
komplexní zajišťování finančního hospodaření města.
Místo výkonu práce: Městský úřad Dobřany
Platová třída odpovídající druhu práce: dle katalogu prací – 10. pl. tř.
Pracovní úvazek: plný
Předpokládaný datum nástupu: únor 2024 nebo dle dohody – pracovní poměr
na dobu neurčitou
Nabízíme: dobré platové podmínky. V případě dobrých pracovních výsledků
čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon.
Další benefity: pro zaměstnance poskytujeme flexi-passy, stravné,
dle potřeby jsme schopni poskytnout i byt
Kvalifikační a odborné požadavky:
• vysokoškolské vzdělání ekonomického směru;
• znalost právního rámce územních samosprávných celků a rozpočtových pravidel územních
rozpočtů;
• praxe na úseku financování organizace, tvorby rozpočtu a účetnictví ve veřejné správě výhodou;
• orientace v problematice správy majetku, zejm. bytů, výhodou;
• složené zkoušky zvláštní odborné způsobilosti výhodou;
• velmi dobrá znalost programů MS OFFICE;
• zkušenosti s vedením týmu;
• dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
• řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního
poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících, tj. fyzická osoba, která:
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
a dovednostech týkajících se správních činností (strukturovaný životopis) včetně telefonického a
e-mailového kontaktu
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení
dávám, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 19. ledna 2024 (do 13.00 hod) osobně na podatelnu MěÚ Dobřany
nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřany. Uzavřenou obálku
označte nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – vedoucí FO a vypište adresu odesílatele.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Nevyžádané doklady s osobními údaji budou v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o ochraně
osobních údajů v platném znění, po skončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeči
nevyzvednou osobně, nebo nepožádají o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového
řízení.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.