Vedoucí ekonomického odboru městského úřadu Duchcov

Duchcov
25.280 – 37.170 Kč
Smluvní vztah

Požadavky:

  • a) vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, v oboru ekonomickém, finančním či veřejné správě
  • b) manažerské znalosti, orientace v právu
  • c) výhodou praxe na úseku státní správy nebo samosprávy
  • d) znalost práce s výpočetní technikou
  • e) výhodou odborná způsobilost na vymezeném úseku správních činností odboru
  • f) znalost regionu
  • g) schopnost analytického a koncepčního myšlení
  • h) ochota dále se vzdělávat
  • i) umění jednat s lidmi
  • j) splnění dalších předpokladů podle § 2 a § 4 zákon č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. negativní lustrační osvědčení a čestné prohlášení). Předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1.12.1971.

Zájemci podají písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  1. jméno, příjmení a titul zájemce
  2. datum a místo narození zájemce
  3. státní příslušnost zájemce
  4. místo trvalého pobytu zájemce
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis zájemce

K přihlášce je nutné přiložit:

  1. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  4. souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení,
  5. příp. kopie případných osvědčení o absolvování dalšího vzdělávání či kurzů.

Přihlášky se přijímají v zalepené obálce s označením: „Výběrové řízení – vedoucí EO“ v termínu do 4.8.2023 do 12:00 hod. a to:

  1. Osobně v podatelně MÚ Duchcov (informační oddělení), přízemí budovy.
  2. Písemně na adrese: Město Duchcov, organizační odbor, nám. Republiky 5, P.O.Box 21 a, 419 01 Duchcov.

Výběrová komise na základě obdržených přihlášek zváží uskutečnění osobních schůzek s uchazeči. O výsledku budou všichni uchazeči písemně informováni.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Litoměřice Litoměřice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
Město Rokytnice v Orlických horách | Město Rokytnice v Orlických… | Rokytnice v Orlických horách Rokytnice v Orlických horách
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
Terefelek s.r.o. | Terefelek s.r.o. | Štětí Štětí
  • od 17 900 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 26. listopadu
MIMO BOHEMIA, a.s. | MIMO BOHEMIA, a.s. | Český Brod Český Brod
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. prosince
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. prosince
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Říčany, Praha-východ Říčany, Praha-východ
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. prosince
WE|DO CZ s.r.o. | WE|DO CZ s.r.o. | Jirny Jirny
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
AC Jobs, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Česká pošta, s.p., LPP Czech Republic, s.r.o., Státní oblastní archiv v Litoměřicích, Grafton Recruitment s.r.o., DISPONERO s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, JOB LEADER EUROPE s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., mBlue Czech, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / auditorka IT, Auditor / Auditorka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Analytik / analytička IT, Specialista / specialistka IT, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Vedoucí obchodu, Šič / Šička, Dělník / Dělnice, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Oblastní ředitel / ředitelka, Projektový / projektová manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Mistr / Mistrová, Technolog / technoložka ve strojírenství, Operátor / operátorka výroby, Technolog / technoložka výroby, Kontrolor / Kontrolorka, Kontrolor / kontrolorka kvality, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Specialista / specialistka kvality, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Procesní inženýr / inženýrka, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Štětí, Slaný, Teplice, Ústí nad Labem, Most, Chomutov, Louny, Předměstí, Litoměřice, Litoměřice, Klášterec nad Ohří, Žatec, okres Louny, Děčín, Celá ČR, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem, Proboštov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

zájem
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT