Vedoucí ekonomického odboru městského úřadu Duchcov

Duchcov
25.280 – 37.170 Kč
Smluvní vztah

Požadavky:

  • a) vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, v oboru ekonomickém, finančním či veřejné správě
  • b) manažerské znalosti, orientace v právu
  • c) výhodou praxe na úseku státní správy nebo samosprávy
  • d) znalost práce s výpočetní technikou
  • e) výhodou odborná způsobilost na vymezeném úseku správních činností odboru
  • f) znalost regionu
  • g) schopnost analytického a koncepčního myšlení
  • h) ochota dále se vzdělávat
  • i) umění jednat s lidmi
  • j) splnění dalších předpokladů podle § 2 a § 4 zákon č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. negativní lustrační osvědčení a čestné prohlášení). Předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1.12.1971.

Zájemci podají písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  1. jméno, příjmení a titul zájemce
  2. datum a místo narození zájemce
  3. státní příslušnost zájemce
  4. místo trvalého pobytu zájemce
  5. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  6. datum a podpis zájemce

K přihlášce je nutné přiložit:

  1. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  4. souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení,
  5. příp. kopie případných osvědčení o absolvování dalšího vzdělávání či kurzů.

Přihlášky se přijímají v zalepené obálce s označením: „Výběrové řízení – vedoucí EO“ v termínu do 4.8.2023 do 12:00 hod. a to:

  1. Osobně v podatelně MÚ Duchcov (informační oddělení), přízemí budovy.
  2. Písemně na adrese: Město Duchcov, organizační odbor, nám. Republiky 5, P.O.Box 21 a, 419 01 Duchcov.

Výběrová komise na základě obdržených přihlášek zváží uskutečnění osobních schůzek s uchazeči. O výsledku budou všichni uchazeči písemně informováni.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 14. října
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Most Most
  • 39 000 – 41 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Město Rokytnice v Orlických horách | Město Rokytnice v Orlických… | Rokytnice v Orlických horách Rokytnice v Orlických horách
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
Terefelek s.r.o. | Terefelek s.r.o. | Štětí Štětí
  • od 17 900 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 26. listopadu
MIMO BOHEMIA, a.s. | MIMO BOHEMIA, a.s. | Český Brod Český Brod
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. prosince
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. prosince
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Říčany, Praha-východ Říčany, Praha-východ
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. prosince
WE|DO CZ s.r.o. | WE|DO CZ s.r.o. | Jirny Jirny
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, mBlue Czech, s.r.o., Techco-Electrics ETS s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JCOS s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., 21 Consult Group s.r.o., Česká pošta, s.p., ARCgroup s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., ARCOS FM CZ s.r.o., IZOMAT stavebniny s.r.o., DISPONERO s.r.o., Libor Mrkos, JOB LEADER EUROPE s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Fakturant / Fakturantka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Marketingový ředitel / ředitelka (CMO), Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Ředitel / ředitelka logistiky, Vedoucí týmu / Team leader, Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Mistr / Mistrová, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Teplice, Krupka, Děčín, Celá ČR, Chomutov, Slaný, Litoměřice, Ústí nad Labem, Most, Louny, Bílina, Teplice, centrum, Ústí nad Labem-centrum, Ústí nad Labem, Otvice, Klášterec nad Ohří

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

zájem
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT