- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
KONT.: V případě zájmu o nabízenou pozici, zašlete nám svůj životopis na e-mail: e-mail přes . Pracovní náplň: Administrativní podpora oddělení. Zadávání nových výrobků a odběratelů logistických partnerů. Opravy zadaných dat. Komunikace s logistickými partnery. Třídění dodacích listů. Zpracování podkladů pro fakturaci. Zpracování inventur obalů.
Požadujeme:Organizační a komunikační schopnosti. Samostatnost a zodpovědný přístup k práci
Dobrou uživatelskou znalost MS Excel, MS Word. Nabízíme:Práci na plný pracovní úvazek a na dobu neurčitou. Nástup srpen 2017. Zaškolení. Zaměstnanecké benefity: Stravenky, dovolená navíc, příspěvek na životní pojištění, aj.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.