- 24 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme Indicada – personální agentura s pobočkami v Moravskoslezském kraji a Polsku. Od roku 2014 jsme pomohli více než 40 000 uchazečům najít práci. Zakládáme si na individuálním a férovém přístupu, rychlém jednání a spolehlivosti. Naším cílem je vždy spokojenost zájemce o zaměstnání.
Organizace a plánování pro Vás není žádný problém? Chcete při práci využít Vaší znalost anglického jazyka? Jste člověk, který umí řešit úkoly samostatně, ale přesto dokážete fungovat v týmu?
Hledáme silnou osobnost, pro kterou interní logistika není nic cizího.
Na všech našich zaměstnancích nám záleží, proto budeme pracovat na rozvoji Vašich schopností, tak abyste u nás byli spokojení a mohli se dále posouvat kariérním žebříčkem
U nás se budete mít na starost:
Správu a kontrolu manipulační techniky
Koordinační činnost v rámci oddělení kontroly nákladů
Podporu nákupu investic
Plánování údržbářských prací včetně reportů
Nastavení specifikací pro nákup techniky a zařízení
Revize servisnsích smluv
Co by Vás mohlo potěšit mimo to, že platíme každého 15. v měsíci:
Budete pracovat v moderním prostředí mezinárodní firmy
Protože si Vaší práce cenníme, budete mít smlouvu na dobu neurčitou
Víme, že bez peněz to nejde, takže se můžete těšit na nadstandardní bonusy, které vyplácíme 4× do roka
Příspěvěk na penzijní nebo životní pojištění
Víme, že odpočinek je důležitý, tak od nás jako bonus získáte 5 dní dovolené navíc
Pokud se budete dopravovat hromadnou dopravou, tak Vám 100 procent proplatíme do výplaty
Bez čeho se u nás neobejdete?
Jsme mezinárodní firma, takže angličtina je u nás na denním pořádku
Je potřeba, abyste měli školu technického zaměření, ale bereme i středoškoláky
Bez znalostí MC Office už to dnes prostě nejde
Není to úplně juniorní pozice, proto se zde bez praxe neobejdeme, pokud jste ale šikovný abslovent, uričtě se neváhejte ozvat, něco určitě vymyslíme
Chtěli byste se s námi potkat na kávě a dozvědět se více?
Pak nás neváhej kontaktovat buď přímo zde reakcí na inzerát nebo nám prostě zavolejte na tel. číslo: zobrazit tel. číslo .
BUdeme se těšit na Vaše reakce
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?