- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Město Police nad Metují vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici referent/referentka stavebního úřadu.
Druh práce: výkon přenesené působnosti v oblasti územního řízení a stavebního řádu.
Místo výkonu práce: správní obvod pověřeného MěÚ v Polici nad Metují.
Platová třída: 9. – 10. platová třída.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou.
Předpoklady: dosažení 18 let věku, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyku.
Požadavky: dosažené vzdělání – vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou technického směru; řidičský průkaz skupiny B; znalost práce na PC (MS Office, internet).
Výhody: praxe ve státní správě nebo samosprávě, zkouška zvláštní odborné způsobilosti.
Uzávěrka přihlášek: 25. dubna 2024.
Termín nástupu: červen 2024 nebo dle dohody.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte na adresu:
Městský úřad Police nad Metují, Masarykovo náměstí 98, 549 54 Police nad Metují
tel: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Náležitostí přihlášky jsou: jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození zájemce, státní příslušnost, místo trvalého pobytu zájemce, číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojte: životopis s uvedením dosavadních zaměstnání, odborných znalostí a dovedností týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. doklad o jeho vyžádání; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Uzavřenou obálku označte heslem „VŘ – referent odboru výstavby “.
Po skončení výběrového řízení budou uchazečům poskytnuté písemné materiály k výběrovému řízení vráceny.
Pozn. Výběrová komise má právo rozhodnout pouze na základě písemných přihlášek.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?