- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
VEDOUCÍ NÁKUPU – Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz, vhodné i pro absolventy/absolventky.
Pracovní náplň: nákup v rámci celého portfolia nakupovaných surovin, služeb a zboží, řízení a kontrolu poptávek za účelem výběru nejvhodnějšího dodavatele z hlediska kvality, ceny, technické způsobilosti, flexibility atd, vyhodnocování nabídek dodavatelů a vedení výběrových řízení, rozvíjení vztahů s dodavateli, vyjednávání o cenách, dodacích a platebních podmínkách s cílem dosažení úspor, vedení týmu, projektů, vyhledávání nových příležitostí, tvorbu nákupní strategie a její implementace, reporty a analýzy.
Požadavky: SŠ / VŠ vzdělání (ideálně technického směru), velmi dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem, předchozí zkušenost se strategickým nákupem ve výrobní společnosti, výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, organizační schopnosti, být týmový hráč.
Zaměstnavatel nabízí: prostor pro seberealizaci, profesní růst a rozvoj, služební mobil a notebook, pružnou pracovní dobu v rozsahu pouhých 37,5h týdně, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné stravování s výběrem z několika druhů jídel (36 – 45 Kč/oběd), penzijní pojištění, výhodný tarif od mobilního operátora i pro rodinné příslušníky a další benefity.
Zvládáte obchodní jednání v angličtině? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis v ČJ a AJ na adresu: e-mail přes zobrazit tel. číslo (V pracovních dnech od 7:00 – 13:00).
. Kontaktní osoba: p. Radka Balcarová, tel.:Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?