- Plný úvazek
o zajištění plynulého a efektivního průběhu nákupních a skladových aktivit
o optimalizace nákupních podmínek a dodavatelských vztahů – vyjednávání s dodavateli o nejlepších cenách, termínech a kvalitě
o monitorování tržních trendů, hledání nových příležitostí a dodavatelů, jednání s dodavateli
o spolupráce s ostatními odděleními firmy
o vedení a motivace malého týmu pracovníků
Co očekáváme od ideálního kandidáta?
o SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo technického směru
o min. 3 roky na obdobné pozici
o znalost anglického jazyka min. na úrovni B1/B2
o znalost MS Office a ERP/CRM systémů (u nás HG Green a skladovací systém Kardex)
o schopnost analyticky uvažovat, racionálně se rozhodovat, neváhat s řešením problémů
o komunikativnost, týmovost, flexibilitu a loajalitu
Výhody:
o Zázemí stabilní české výrobní a vývojové společnosti, komplexní zaškolení, přístup ke špičkovým technologiím
o Příjemné a vstřícné pracovní prostředí
o Nástup možný ihned nebo dle dohody, pružnou pracovní dobu
o Systém benefitů a odměn (firemní kurzy AJ, mobilní telefon, zaměstnanecké telefonní tarify, odměny za doporučení nového zaměstnance, možnost využívat firemní dětskou skupinu pro děti zaměstnanců, odměny za zlepšovací návrhy, pomoc s ubytováním a další)
Svůj životopis vložte přes naše webové stránky www.sqs-fiber.cz v sekci Kariéra.
Pro více informací volejte zobrazit tel. číslo .