- Plný úvazek

Pracovní náplň – především:
" evidence a výběr místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství dle obecně závazných předpisů města a dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
" evidence a výběr místního poplatku ze psů dle obecně závazných předpisů města a dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
" správa pohledávek a vydávání platebních výměrů v oblasti místních poplatků
" spolupráce při vymáhání pohledávek v oblasti veškerých správních poplatků
"
Přihláška musí obsahovat:
" jméno, příjmení, titul
" datum a místo narození
" státní příslušnost
" místo trvalého pobytu
" číslo OP nebo dokladu o povolení k trvalému pobytu (u cizích státních příslušníků)
" datum a podpis (+ kontakt – číslo telefonu, e-mail)
a přílohy:
" profesní životopis
" motivační dopis
" výpis z evidence Rejstříku trestů (starý nejvýše 3 měsíce)
" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Výše uvedenému druhu práce odpovídá 9. platová třída (tj. základní plat od 19.730 Kč do 28.920 Kč). Po zkušební době osobní ohodnocení do výše 50 % základního platu a zaměstnanecké benefity (mimořádné odměny, stravenky, ošatné, home-office, rekondiční volno, kurzy němčiny a angličtiny, odměny k životním jubileum, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na volnočasové aktivity).
Zájemce pošle písemnou přihlášku s uvedenými doklady na adresu: Městský úřad Lovosice, Školní 407/2, 410 02 Lovosice nebo doručte osobně na podatelnu Městského úřadu Lovosice, a to nejpozději do 10.06.2022 do 14 hodin.
Na obálce vyznačí: „NEOTVÍRAT – výběrové řízení – referent správy místních poplatků“.
Bližší informace poskytne kontaktní osoba.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?