- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou po dobu nemoci.
Město Bohušovice nad Ohří se sídlem Husovo nám. 42, PSČ 411 56, IČ 263362,
vyhlašuje veřejnou výzvu na obsazení pozice v ekonomicko správním odboru samostatný referent místních poplatků.
(platová třída 8)
Popis pracovní činnosti:
Termín nástupu: ihned
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontakt, datum a podpis zájemce.
Platové podmínky: se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
Vyhlašovatel si vyhrazuje zrušit veřejnou výzvu bez udání důvodu kdykoliv v jejím průběhu.
Kontaktní osoba: Ing. Pavlína Gruntová, vedoucí ekonomicko správního odboru, e-mail přes zobrazit tel. číslo
, tel.Informace o zpracování osobních údajů:
Poskytnuté osobní údaje bude správce (Město Bohušovice, Husovo náměstí 42, IČ 00263362) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely veřejné výzvy. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu řízení. Po skončení veřejné výzvy budou nevyžádané doklady obsahující osobní údaje skartovány.
Subjekt údajů má v čl. 15 – 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.
Lhůta, místo a způsob podání přihlášky:
Přihlášku s přílohami zašlete nebo osobně doručte v zalepené obálce se značkou „Neotvírat – veřejná výzva“ nejpozději do 11.05.2022 do 14:00 hodin na adresu: Městský úřad Bohušovice nad Ohří, Husovo náměstí 42, 411 56 Bohušovice nad Ohří.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?