Klíčová náplň práce:
. zabezpečuje agendu místního poplatku za obecní systém odpadového hospodářství, místního poplatku ze psů a místního poplatku z pobytu ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, včetně kontroly, a postupuje v souladu se zákonem č. 280/2009 Sb., daňový řád.
Požadavky:
- . vzdělání min. SŠ s maturitou,
- . praxe v oblasti správy daní a poplatků min. 2 roky,
- . zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě daní a poplatků výhodou,
- . schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů,
- . schopnost práce pod tlakem,
- . dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu, administrativní dovednosti,
- . uživatelská znalost MS Office.
- Místo výkonu práce: . Zlín.
- Pracovní poměr: . na dobu neurčitou.
- Platová třída:
- . 8. platová třída.
Benefity:
- . 5 týdnů dovolené,
- . 4 dny zdravotního volna (sick days), . příspěvek na stravování, . individuální výběr benefitů v rámci systému Cafeteria, . společenské a sportovní akce pro zaměstnance. . odměny za pracovní výročí.
- Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- . je státní/m občankou/em České republiky, případně cizí/m státní/m občankou/em, která/ý má v ČR trvalý pobyt,
- . dosáhl/a věku 18 let,
- . je způsobilý/á k právním úkonům,
- . je bezúhonný/á, tj. nebyl/a pravomocně odsouzen/a (pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy).
- Náležitosti přihlášky:
- . jméno, příjmení a titul uchazeče/ky,
- . datum a místo narození uchazeče/ky,
- . státní příslušnost uchazeče/ky,
- . místo trvalého pobytu uchazeče/ky,
- . číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizí/ho státní/ho příslušnici/íka),
- . adresa pro zasílání písemností, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče/ky,
- . datum a podpis uchazeče/ky.
- K přihlášce, kterou najdete na karierních stránkách www.Zlin.eu, přiložte:
- . životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech uvedených v požadavcích zaměstnavatele,
- . výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením,
- . úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
- Místo, způsob a lhůta podání přihlášky:
- . poštou na adresu: statutární město Zlín, oddělení personální a vzdělávání, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 17. 06. 2024,
- . do datové schránky (ID DS: 5ttb7bs) nebo osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín s datem a časem dodání nejpozději do 18. 06. 2024 do 14:00 hod.
- Uzavřenou obálku nebo datovou zprávu, prosím, označte „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/referentka střediska místních poplatků“ a uveďte jméno a adresu uchazeče.
- Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.