- 50 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Výběrové řízení na pozici Správce místních poplatků.
Městský úřad Buštěhrad vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice Správce místních poplatků.
Požadavky na uchazeče:
• Splnění podmínky zvláštní odborné způsobilosti (ZOZ) v oblasti správy daní a místních
poplatků dle zákona č. 312/2002 Sb., popřípadě ochota ji získat do 9 měsíců od nástupu
• Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, ideálně ekonomického nebo právního
zaměření.
• Znalost legislativy týkající se místních poplatků (zákon č. 565/1990 Sb., o místních
poplatcích, a zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád).
• Praxe v oblasti správy daní, poplatků nebo veřejné správy výhodou.
• Schopnost práce s informačními systémy a kancelářským softwarem (MS Office).
• Komunikační a organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost
• Řidičský průkaz skupiny B výhodou
Způsob a termín nástupu
• Pracovní poměr na dobu neurčitou
• Podle dohody
Místo výkonu práce
• Městský úřad Buštěhrad, Revoluční 1, 273 43 Buštěhrad
Přihlášky:
Termín pro podání přihlášky do 31. 10. 2025
(doručením přihlášky do podatelny MěÚ Buštěhrad osobně, nebo poštou na adresu MěÚ
Buštěhrad, Revoluční 1 /4, 273 43 Buštěhrad.
Přihláška je k dispozici na stránkách www.mestobustehrad.cz
Přihlášku zašlete, či předejte v zalepené obálce, s označením „Výběrové
řízení Správce místních poplatků“ – NEOTVÍRAT s adresou odesílatele.
Bližší informace podá Ing. Arch. Daniela Javorčeková-starostka, tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
Vyvěšeno: na úřední informační tabuli MěÚ a internetových stránkách
města www.mestobustehrad.cz
Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům poskytnuté dokumenty s
osobními údaji a výpis z RT zaslány doporučenou zásilkou zpět.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?