- 41 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po – Pá 7:00 – 15:30 hod.)
plat odpovídající 9 plat. třídě dle uznané praxe v oboru; požadujeme aktivní práci na PC, znalost MS Office, NAVISION, znalost skladové evidence, spolehlivost, odpovědnost, pečlivost, vstřícný přístup, dobrý zdravotní a psychický stav, bezúhonnost, čistý RT; pracovní doba: od 7.00 do 15.30h; náplň práce: evidence majetku a zásob, zpracování přijatých faktur, účtování pohybu zboží, administrativa spojená s chodem oddělení
Zaměstnanecké výhody: stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, finanční a sociální jistota státní správy, možnost rekreace v zařízeních VS ČR, příspěvek FKSP na rekreaci
Místo výkonu práce: Kuřim, Blanenská 1191

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.