- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Aktuálně hledáme nového kolegu na pozici: „VEDOUCÍ ODDĚLENÍ MTZ/NÁKUPU“ a budeme rádi, pokud se i Vy stanete součástí našeho týmu.
Hledáme zkušeného lídra se znalostí skladového hospodářství, který dokáže motivovat ostatní. Je komunikativní a pečlivý. Osobnost, která se nebojí nést odpovědnost za svou práci, chce být přínosnou součástí celého týmu a je schopna samostatného rozhodování.
K Vašim každodenním činnostem bude patřit zejména:
o zabezpečení plynulého chodu výroby a zároveň udržení optimálního množství materiálu skladem pro výrobu
o vedení a koordinace oddělení nákupu a skladů
o vyhledávání vhodných dodavatelů, cenová vyjednávání a zajištění smluv
o vedení týmu oddělení nákupu a skladu materiálu
o logistika nákupu
o pravidelný reporting vedení
o komunikace a spolupráce s ostatními odděleními napříč celou firmou
Co od Vás očekáváme:
o praxe na obdobné pozici, znalost skladového hospodářství podmínkou
o zkušenost s vedením, řízením a motivací zaměstnanců
o komunikativní znalost AJ/NJ podmínkou
o SŠ vzdělání (technického nebo ekonomického směru)
o organizační a lídrovské schopnosti
o schopnost samostatného rozhodování a řešení vzniklých situací
o ŘP sk. B, pokročilá práce na PC
o spolehlivost a pracovitost jsou samozřejmostí
Co můžeme nabídnout:
o perspektivní zázemí ve stabilní a silné společnosti
o finanční ohodnocení odpovídající délce praxe, roční odměny
o bonus na relax
o příspěvek na dopravu
o příspěvek na závodní stravování
o příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
o příspěvek na dětské tábory
o příspěvek na lázeňskou léčbu
o odměna za pracovní a životní výročí
o 25 dní dovolené po trvání PP nad 1 rok. Jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek, hrubá mzda od 35.000,– – 45.000,– Kč.
Kontaktní osoba paní Ing. Marcela Smolíková po-pá 7:00 – 15:00 hodin na tel. zobrazit tel. číslo , osobně po telefonické domluvě, e-mail e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?