Hledáme nové majitele našich poboček ve všech krajích ČR
- Celá ČR
- EVROPA realitní kancelář
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Krnov |
Firma | ECHOpix s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Účetní |
Hrubá mzda | 25.000 – 30.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Do týmu hledáme asistentku ředitele a zároveň hlavní účetní.
Těšíme se na Vaše životopisy i v případě, že máte zájem pouze o pozici Asistentka ředitele nebo Hlavní účetní.
POŽADUJEME
o Vzdělání: min. SŠ s maturitou / VŠ výhodou – účetnictví, ekonomie*
o Praxe v oboru účetnictví min. 3 roky* / praxe v oblasti marketingu výhodou
o Komplexní znalost podvojného účetnictví, daňových zákonů a souvisejících předpisů*
o Orientace v mzdové problematice a personalistice
o Příjemné vystupování, samostatnost, spolehlivost a důslednost, smysl pro zodpovědnost, organizační dovednosti, nadšení a chuť do práce, proaktivní přístup
k úkolům a pozitivní naladění, odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu, schopnost
a ochotu se neustále učit, schopnost se samostatně rozhodovat a řešit problémy, uvažování v souvislostech, systémovost, schopnost předvídat, týmový duch
o Znalost účetního SW Pohoda velkou výhodou
o Výborná znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, Power Point, Outlook)
o Psaní všemi deseti a dobrý písemný projev včetně perfektní znalosti české gramatiky
o Znalost aktuální české legislativy
o Znalost AJ výhodou
o Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
NÁPLŇ PRÁCE
o odpovědnost za vedení kompletního účetnictví v souladu s platnou legislativou*/ zpracování podkladů pro externí účetní
o zpracování dokladů, evidence a účtování majetku, závazků a pohledávek, banky, inventarizace, fakturace, mzdové účetnictví, personalistika*
o zpracování DPH a kontrolních hlášení, silniční daň, apod.*
o komunikace a jednání s FÚ, OSSZ, zdravotními pojišťovnami, apod.*
o spolupráce s daňovým poradcem*
o příprava roční uzávěrky*
o zodpovědnost za vedení projektů* / ve spolupráci s externí účetní
o komunikace s dodavateli, obchodními partnery, interní vedení zakázek
o podávání veřejných nabídek do výběrových řízení
o vyhotovování zápisů z porad, vyřizování korespondence, poptávky tisku, reklamace, nákup majetku, organizace akcí
o odpovědnost za chod kanceláře – provozní (zásobování) a administrativní (evidence dokumentů, kontrola termínů)
NABÍZÍME
o Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
o Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr
o Firemní notebook, telefon
o Pružnou pracovní dobu
o Odměna: 25 000 – 30 000 Kč / *v případě kombinované pozice vyšší plat k jednání
o Nástup možný ihned
Pokud Vás inzerovaná pozice oslovila a splňujete požadovanou kvalifikaci i osobnostní vlastnosti, zašlete prosím:
o Strukturovaný životopis vč. fotografie
o Motivační dopis (vysvětlete prosím, proč se o danou pozici ucházíte, v čem si myslíte, že jste lepší než případní další uchazeči a proč bychom měli vybrat právě Vás)
o Reference z předchozí praxe
Na email: e-mail přes
Předmět: Asistentka jednatele/Účetní
Z : 15.12.2021
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.
Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.
Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
Zaměstnavatel za vás zaplatí drahé školení, ale na druhou stranu po vás chce podepsat kvalifikační dohodu, kterou se zaměstnavateli upíšete na několik let. Než podepíšete, zjistěte, za jakých podmínek se kvalifikační dohoda uzavírá, co všechno musí obsahovat a jaké z ní pro vás plynou závazky a případné pokuty.
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje