- 33 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme flexibilní komunikační agentura, která nabízí široké portfolio služeb: natáčení spotů, televizní dokumenty a reklamy, multimediální projekty, webové prezentace, grafiku, logotypy, tiskoviny, reklamní kampaně, správu sociálních sítí, IT vývoj aplikací, videomapping a další.
Do týmu hledáme asistentku ředitele a zároveň hlavní účetní.
Těšíme se na Vaše životopisy i v případě, že máte zájem pouze o pozici Asistentka ředitele nebo Hlavní účetní.
POŽADUJEME
o Vzdělání: min. SŠ s maturitou / VŠ výhodou – účetnictví, ekonomie*
o Praxe v oboru účetnictví min. 3 roky* / praxe v oblasti marketingu výhodou
o Komplexní znalost podvojného účetnictví, daňových zákonů a souvisejících předpisů*
o Orientace v mzdové problematice a personalistice
o Příjemné vystupování, samostatnost, spolehlivost a důslednost, smysl pro zodpovědnost, organizační dovednosti, nadšení a chuť do práce, proaktivní přístup
k úkolům a pozitivní naladění, odolnost vůči stresu a časovou flexibilitu, schopnost
a ochotu se neustále učit, schopnost se samostatně rozhodovat a řešit problémy, uvažování v souvislostech, systémovost, schopnost předvídat, týmový duch
o Znalost účetního SW Pohoda velkou výhodou
o Výborná znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, Power Point, Outlook)
o Psaní všemi deseti a dobrý písemný projev včetně perfektní znalosti české gramatiky
o Znalost aktuální české legislativy
o Znalost AJ výhodou
o Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
NÁPLŇ PRÁCE
o odpovědnost za vedení kompletního účetnictví v souladu s platnou legislativou*/ zpracování podkladů pro externí účetní
o zpracování dokladů, evidence a účtování majetku, závazků a pohledávek, banky, inventarizace, fakturace, mzdové účetnictví, personalistika*
o zpracování DPH a kontrolních hlášení, silniční daň, apod.*
o komunikace a jednání s FÚ, OSSZ, zdravotními pojišťovnami, apod.*
o spolupráce s daňovým poradcem*
o příprava roční uzávěrky*
o zodpovědnost za vedení projektů* / ve spolupráci s externí účetní
o komunikace s dodavateli, obchodními partnery, interní vedení zakázek
o podávání veřejných nabídek do výběrových řízení
o vyhotovování zápisů z porad, vyřizování korespondence, poptávky tisku, reklamace, nákup majetku, organizace akcí
o odpovědnost za chod kanceláře – provozní (zásobování) a administrativní (evidence dokumentů, kontrola termínů)
NABÍZÍME
o Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu
o Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr
o Firemní notebook, telefon
o Pružnou pracovní dobu
o Odměna: 25 000 – 30 000 Kč / *v případě kombinované pozice vyšší plat k jednání
o Nástup možný ihned
Pokud Vás inzerovaná pozice oslovila a splňujete požadovanou kvalifikaci i osobnostní vlastnosti, zašlete prosím:
o Strukturovaný životopis vč. fotografie
o Motivační dopis (vysvětlete prosím, proč se o danou pozici ucházíte, v čem si myslíte, že jste lepší než případní další uchazeči a proč bychom měli vybrat právě Vás)
o Reference z předchozí praxe
Na email: e-mail přes
Předmět: Asistentka jednatele/Účetní
Z : 15.12.2021
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?