- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místem výkonu služby je Mladá Boleslav
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. června 2023 po dobu realizace projektu „Efektivní služby zaměstnanosti“ s reg. č. CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000056. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 15. ledna 2023.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 8. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zabezpečují základní informační servis pro příchozí do budovy Úřadu práce ČR. Poskytují základní informace o činnostech a službách Úřadu práce ČR. Zabezpečují nasměrování klienta ke kompetentnímu pracovníkovi. Poskytují základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, projektech. Podílí se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR. Předávají základní informace o podmínkách pro podání:
o Žádosti o zprostředkování zaměstnání
o Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání
o Žádosti o podporu v nezaměstnanosti
Vydávají Kontaktní karty klienta ÚP ČR. Přijímají doklady související s oblastí evidence a podpor a zprostředkování a poradenství (vyjma dokladů nutných předložit osobně ve stanoveném termínu), jejich předání příslušnému pracovníkovi. Obsluhují technické
vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR (záznamová smyčka s těmito činnostmi). Obsluhují vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytují pomoc klientům při obsluze PC v rámci samo-obslužných aktivit spojených s hledáním zaměstnání. Zajišťují telefonický kontakt se zaměstnavatelem. Účastní se odborného školení projektu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 12. prosince 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID k7rzpxf. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/111627–78099812“.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.