- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Běžné administrativní a kancelářské činnosti, práce s PC, práce s personálním informačním systémem (vše proškolíme), uvádění hostů a návštěv na recepci, přebírání pošty, zásilek aj. Vyřizování drobných pochůzek služebním automobilem.
Personalistika – administrativa v oblasti personalistiky, HR, plánování školení, výběrová řízení aj., motivační akce (teambuildingy aj.)
Organizování firemních akcí – catering, doprovodný program aj.
Komunikace s externím IT
Po zaučení možnost karierního růstu (personalista nebo zástupce manažera kanceláře), specializace, vzdělávání se, různých školení a zvýšení mzdy. Možnost změny pracovního úvazku na dobu neurčitou.
Další požadavky (znalosti, dovednosti):
Zaměstnanecké výhody:
Služební telefon a notebook, možnost navýšení počtu dní dovolené, finanční benefity, teambuildingy, firmení akce, moderní prostředí a kanceláře, přátelský kolektiv, aj.
Pozice je vhodná i pro absolventy, OZP a cizince!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?