- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovněprávní vztah: pracovní poměr nebo dohoda o provedení práce. Zkrácený pracovní úvazek (počet hodin týdně dle dohody, potřeby zaměstnavatele). Po zapracování možný úvazek plný. Pozice je vhodná i pro osobu v předdůchodovém či důchodovém věku, nebo osobu na MD/RD, která má pružně a spolehlivě zařízenou péči o děti a může tak pracovat dle aktuální potřeby zaměstnavatele návazně na proměnlivý objem výroby a tedy i souběžné administrativy. Pracovní doba nemusí být pevná, ale naopak pružná.
Jedná se zprvu o drobné administrativní práce, jako např. shromažďování, zpracování, evidence a archivace výkazů z výroby, kopírování, shromažďování a evidence objednávek, případně administrativní výpomoc pro mistra šicí dílny, a drobné pochůzky, jako pošta. V této době proběhne také seznamování s veškerou další agendou provozovny, po jejímž zvládnutí je možné přejít na plný úvazek. V tuto chvíli bude mít pracovník/-ice již své pravidelné rutinní úkoly a povinnosti, ale musí být taktéž kompetentní k plné zastupitelnosti ve všech agendách provozovny, tedy dokázat – zvládnout chod kanceláře v době nepřítomnosti své nadřízené. Tato pozice by měla být v současné době výpomocí stávající, jediné administrativní síly na provozovně, v dohledné době však zaměstnavatel plánuje přerozdělení úkolů z jedné stávající, na dvě podobně vytížené pracovní síly, což však není pro stávajícího uchazeče povinností.
Požadavky: nutná znalost práce na PC, pečlivost, systematičnost, ale hlavně spolehlivost, loajalita, mlčenlivost v projednávaných záležitostech.
Nabízené výhody: obědy v hodnotě 23,– Kč, výše mzdy dle dohody u osobního pohovoru. Pracovníka/-ici zaměstnavatel postupně zaučí.
Kontakt – paní Kudrnáčová Dagmar, tel.: zobrazit tel. číslo (od 09:00 hod. do 14:00 hod. nebo od 17:00 hod. do 20:00 hod.), e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.