- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na zkrácený pracovní úvazek nebo dohoda o provedení práce (dle dohody). Pracovní doba od 08:00 hod. do 13:00 hod. (5hod./den), dle vzájemné dohody vhodné např. pro osoby na mateřské dovolené.
Vaší náplní práce bude: evidence skladu příjem/výdej v PC programu POHODA (zaměstnavatel Vás zaučí); administrativní kontrola příjmů a výdajů; zajištění objednávek, kontrola a urgence; manuální přebírání zboží (není fyzicky náročné, cca 1–2 hod. denně, malé množství); korespondence, práce s internetem; návštěvy automobilem – pošta, KB, FÚ, mezisklad.
Nejedná se o práci účetní, tu má zaměstnavatel externí.
Požadavky: výpis z rejstříku trestů; min. vzdělání SŠ s maturitou v jakémkoli oboru; administrativní zkušenosti, nebo ekonomické vzdělání výhodou, není podmínkou; pečlivost, zodpovědnost, samostatnost; chuť učit se novým věcem; znalost práce na PC (MS Excel-základy, MS Word, internet); schopnost zvládat práci pod občasným tlakem (začínající firma); řidičské oprávnění sk. B; praxe min. 3roky v jakémkoli oboru.
Nabízené výhody: odměna hrubého od 8.000,–Kč + příspěvek na oběd; odměna dle pracovního nasazení + prémie. Zaměstnavatel má zájem o dlouhodobou spolupráci, zaškolí Vás.
Kontakt: zájemci zasílejte své životopisy na email: e-mail přes do předmětu uveďte „administrativa“. Zaměstnavatel odepíše všem uchazečům, kteří zašlou svůj životopis.
Výběrové řízení má na starost paní Sílová, tel.: zobrazit tel. číslo (info o volném místě od 8:30 hod. do 15:00 hod.).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.