- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek s možností zkráceného (v případě zkráceného pracovního úvazku se jedná o 35 hodin týdně). Pracovní doba od 07:00 hod. do 15:30 hod. nebo dle dohody. Nástup možný ihned.
Náplň práce: komunikace se zákazníky; vytváření cenových nabídek; fakturace, skladová evidence; expedice hotových výrobků a další kancelářská práce.
Požadavky: vzdělání SŠ ekonomického směru; znalost práce na PS – účetní program Money S3, MS Word, MS Excel a Pošta Office 365; samostatnost a ochota učit se novým věcem; spolehlivost, loajalita a časová flexibilita; výpis z rejstříku trestů; výhodou min. 2 roky praxe ve výrobní firmě.
Zaměstnavatel nabízí: příspěvek na obědy dovážené na pracoviště, menší kolektiv do 10 zaměstnanců.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes nebo volejte na tel.: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?