Vedoucí Odboru Životního Prostředí A Komunálních Služeb

Hlučín
26.680 – 38.570 Kč

KO: Suchánková Dagmar, tel. zobrazit tel. číslo .

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).

Charakteristika činnosti: Vedení všech úseků odboru a zodpovědnost za jejich činnost (úsek odpadů a ochrany ovzduší, úsek ochrany zemědělského půdního fondu, úsek ochrany přírody a krajiny, úsek myslivosti, lesnictví a rybářství, úsek válečných hrobů, úsek péče o zvířata, úsek komunálních odpadů a služeb, úsek správy poplatku za komunální odpad. Kontrola dodržování povinností právnických a fyzických osob stanovených zákonem o ochraně ovzduší, kontrola využívání systému nakládání s odpady jak právnickými tak i fyzickými osobami. Zpracovávání podkladů pro zadávání podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek a uzavírání smluv spadajících do působnosti odboru dle platného usnesení Rady města Hlučína. Zodpovědnost za plnění úkolů uložených radou města a zastupitelstvem města v působnosti odboru. Zajišťování informační a osvětové činnosti týkající se všech svěřených úseků. Sestavování finančního plánu výdajů na daný rok, zodpovědnost za hospodaření s rozpočtovými prostředky.

Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned
Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání nejlépe zaměřené v oblasti životního prostředí.

Jiné požadavky:

  • vysoké pracovní nasazení,
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • zvládání zátěžových situací,
  • velmi dobrá znalost práce na PC,
  • schopnost a ochota učit se novým věcem,
  • praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
  • schopnost vedení zaměstnanců,
  • řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  • přesné označení výběrového řízení,
  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče,
  • kontaktní telefonní číslo.

Nabízíme tyto benefity:
•Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
•5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
•příspěvek na penzijní připojištění,
•příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
•příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
•peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
•různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
•čtvrtletní odměny,
•perspektiva stabilního zaměstnání,
•prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
•vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.

Požadované doklady:

  • Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii.

Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č.11/2025". Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:

Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: Odpovědět na inzerát.

Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 8.1.2026 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 15.1.2026 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Povodí Odry, státní podnik | Povodí Odry, státní podnik | Kateřinky, Opava Kateřinky, Opava
  • Plný úvazek
včerejší
RIXO a.s. | RIXO a.s. | Vítkovice, Ostrava Vítkovice, Ostrava
  • 25 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. listopadu
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Moravská Ostrava, Ostrava Moravská Ostrava, Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. listopadu
SAPLER a.s. | SAPLER a.s. | Nové Město, Karviná Nové Město, Karviná
  • 28 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. listopadu
Stolárna na statku s.r.o. | Stolárna na statku s.r.o. | Bílov, Nový Jičín Bílov, Nový Jičín
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu
ARAKO spol. s r.o. | ARAKO spol. s r.o. | Předměstí, Opava Předměstí, Opava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu
METOSA STEEL s.r.o. | METOSA STEEL s.r.o. | Velké Heraltice Velké Heraltice
  • 65 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. listopadu
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
HOFMANN WIZARD s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., ARAMARK, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Zlínský kraj, Stolárna na statku s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Povodí Odry, státní podnik, ALZHEIMER HOME z.ú., První novinová společnost a.s., METOSA GROUP s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, RIGHT INDICADA s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Etimos Human s.r.o., Comac jobs s.r.o., O2 Czech Republic a.s., LPP Czech Republic, s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., SH Job Partners s.r.o., Manuvia, a. s., organizační složka, Randstad HR Solutions s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Trenkwalder a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Věra Pietrasová, OBB stavební materiály, spol. s r.o., CDS - VIROPLASTIC CZ s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Terra Mobile s.r.o., ROCKWOOL, a.s., Coprosys NeTron, s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., Ekodoma s.r.o., SAPLER a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., ARAKO spol. s r.o., VKUS-BUSTAN s.r.o., METOSA STEEL s.r.o., FERMAT CZ s.r.o., Statutární město Havířov, OHLA ŽS, a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Rex Concepts BK Czech s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Skladník / Skladnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Pomocný pracovník / pracovnice ve stavebnictví, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Marketingový analytik / analytička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Bohumín, Mošnov, Ostrava, Valašské Meziříčí, Bílov, okres Nový Jičín, Frenštát pod Radhoštěm, Kateřinky, Opava, Rožnov pod Radhoštěm, Moravská Ostrava, Ostrava, Karviná, Krnov, Celá ČR, Hlučín, Vítkovice, Ostrava, Frýdek-Místek, Frýdek, Frýdek-Místek, Město, Opava, Vyšní Lhoty, Bolatice, Hrabová, Ostrava, Opava, Předměstí, Opava, Poruba, Ostrava, Skřečoň, Bohumín, Český Těšín, Martinov, Ostrava, Nové Město, Karviná, Třinec, Velké Heraltice, Havířov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

kulturní
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT