- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
KO: Suchánková Dagmar, tel. zobrazit tel. číslo .
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).
Charakteristika činnosti: Vedení všech úseků odboru a zodpovědnost za jejich činnost (úsek odpadů a ochrany ovzduší, úsek ochrany zemědělského půdního fondu, úsek ochrany přírody a krajiny, úsek myslivosti, lesnictví a rybářství, úsek válečných hrobů, úsek péče o zvířata, úsek komunálních odpadů a služeb, úsek správy poplatku za komunální odpad. Kontrola dodržování povinností právnických a fyzických osob stanovených zákonem o ochraně ovzduší, kontrola využívání systému nakládání s odpady jak právnickými tak i fyzickými osobami. Zpracovávání podkladů pro zadávání podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek a uzavírání smluv spadajících do působnosti odboru dle platného usnesení Rady města Hlučína. Zodpovědnost za plnění úkolů uložených radou města a zastupitelstvem města v působnosti odboru. Zajišťování informační a osvětové činnosti týkající se všech svěřených úseků. Sestavování finančního plánu výdajů na daný rok, zodpovědnost za hospodaření s rozpočtovými prostředky.
Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned
Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání nejlépe zaměřené v oblasti životního prostředí.
Nabízíme tyto benefity:
•Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
•5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
•příspěvek na penzijní připojištění,
•příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
•příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
•peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
•různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
•čtvrtletní odměny,
•perspektiva stabilního zaměstnání,
•prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
•vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č.11/2025". Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:
Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: Odpovědět na inzerát.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 8.1.2026 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 15.1.2026 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.