Vedoucí Odboru Životního Prostředí A Komunálních Služeb

Hlučín
25.280 – 37.170 Kč

KO: Suchánková Dagmar, tel. zobrazit tel. číslo .

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení).

Charakteristika činnosti: Vedení všech úseků odboru a zodpovědnost za jejich činnost (úsek odpadů a ochrany ovzduší, úsek ochrany zemědělského půdního fondu, úsek ochrany přírody a krajiny, úsek myslivosti, lesnictví a rybářství, úsek válečných hrobů, úsek péče o zvířata, úsek komunálních odpadů a služeb, úsek správy poplatku za komunální odpad. Kontrola dodržování povinností právnických a fyzických osob stanovených zákonem o ochraně ovzduší, kontrola využívání systému nakládání s odpady jak právnickými tak i fyzickými osobami. Zpracovávání podkladů pro zadávání podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek a uzavírání smluv spadajících do působnosti odboru dle platného usnesení Rady města Hlučína. Zodpovědnost za plnění úkolů uložených radou města a zastupitelstvem města v působnosti odboru. Zajišťování informační a osvětové činnosti týkající se všech svěřených úseků. Sestavování finančního plánu výdajů na daný rok, zodpovědnost za hospodaření s rozpočtovými prostředky.

Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe k 1.1.2026.

Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání nejlépe zaměřené v oblasti životního prostředí.

Jiné požadavky:

  • vysoké pracovní nasazení,
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • zvládání zátěžových situací,
  • velmi dobrá znalost práce na PC,
  • schopnost a ochota učit se novým věcem,
  • praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
  • schopnost vedení zaměstnanců,
  • řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

  • přesné označení výběrového řízení,
  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče,
  • kontaktní telefonní číslo.

Nabízíme tyto benefity:
•Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
•5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
•příspěvek na penzijní připojištění,
•příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
•příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
•peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
•různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
•čtvrtletní odměny,
•perspektiva stabilního zaměstnání,
•prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,
•vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.

Požadované doklady:

  • Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii.

Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č.10/2025". Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:

Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: Odpovědět na inzerát.

Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 24.10.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 30.10.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

PEGATRON Czech s.r.o. | PEGATRON Czech s.r.o. | Hrabová, Ostrava Hrabová, Ostrava
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
TEPLOTECHNA Ostrava a.s. | TEPLOTECHNA Ostrava a.s. | Slezská Ostrava, Ostrava Slezská Ostrava, Ostrava
  • 30 800 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
TRAFIN OIL, a.s. | TRAFIN OIL, a.s. | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 9. října
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Ostrava Ostrava
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. října
BERNDORF BÄDERBAU s.r.o. | BERNDORF BÄDERBAU s.r.o. | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
RIXO a.s. | RIXO a.s. | Vítkovice, Ostrava Vítkovice, Ostrava
  • 25 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 6. října
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Opava Opava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
Beskydské uzeniny, a.s. | Beskydské uzeniny, a.s. | Fryčovice Fryčovice
  • 35 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
COMFOR STORES a.s. | COMFOR STORES a.s. | Ostrava Ostrava
  • 32 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 6. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Alza.cz a.s., Auto Tichý s.r.o., PEGATRON Czech s.r.o., WQS-NDT s.r.o., LOVELEC s.r.o., Comac jobs s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Věra Pietrasová, SH Job Partners s.r.o., TEPLOTECHNA Ostrava a.s., Petr Kovanda, Autoslužby JANOUŠEK s.r.o., Ekodoma s.r.o., ROCKWOOL, a.s., Česká spořitelna, a.s., TRAFIN OIL, a.s., LPP Czech Republic, s.r.o., CLEANCAT s.r.o., RIGHT INDICADA s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., JCOS s.r.o., Endohope Hradec s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Partners Financial Services, a.s., Broker Investment, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Trenkwalder a.s., ManpowerGroup s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., BERNDORF BÄDERBAU s.r.o., INTERACTION s.r.o., Proveon, a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Deklarace odpovědného podnikání z. s., RIXO a.s., SULCO Automotive Group, s.r.o., IKTUS, s.r.o., Beskydské uzeniny, a.s., COMFOR STORES a.s., O.K. solution, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Logistik / Logistička, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Trenér / Trenérka, Údržbář / Údržbářka, Uklízeč / Uklízečka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Operátor / operátorka výroby, Mistr / Mistrová, Specialista / specialistka telekomunikací, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Online marketing, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Třinec, Ostrava, Hrabová, Ostrava, Frýdek-Místek, Český Těšín, Havířov, Nošovice, Slezská Ostrava, Ostrava, Valašské Meziříčí, Bludovice, Havířov, Vítkovice, Ostrava, Skřečoň, Bohumín, Karviná, Dubina, Ostrava, Mariánské Hory, Ostrava, Celá ČR, Moravská Ostrava, Ostrava, Martinov, Ostrava, Bohumín, Frýdek, Frýdek-Místek, Heřmanice, Ostrava, Krnov, Opava, Zátor, Fryčovice, Bílovec

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

kulturní
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT