- 36 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Požadujeme – odborná a zdravotní způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle §110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, vzdělání se zaměřením v sociální a ekonomické oblasti, orientace v oblasti sociální práce, sociálně-právní ochrany dětí a rodinného práva, veřejného opatrovnictví, agendy zvláštního příjemce dávek, v oblasti zdravotně postižených, seniorů a občanů v obtížných životních situacích, protidrogové prevence a prevence kriminality, znalost financování v oblasti sociálních služeb, standardů kvality v sociálních službách, znalost problematiky veřejných zakázek, dotačního řízení, znalost problematiky územně samosprávného celku a příspěvkových organizací, schopnost zvládat stresové situace, min. tříletá praxe v oboru, min. dvouletá praxe s řízením kolektivu, organizační a řídící schopnosti, komunikační dovednosti, schopnost týmové práce, samostatného jednání a rozhodování, znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL, ŘP sk. B, výhodou – zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb.
Náplň práce – řízení činností a procesů odboru sociálních věcí, koordinace, usměrňování a kontrola oddělení sociálně-právní ochrany dětí, oddělení rozvoje sociálních služeb a oddělení sociální pomoci. Komunitní plánování sociálních služeb, jejich řízení a financování – dotační a programové řízení včetně vyhodnocování projektů a ekonomiky, koordinace činností příspěvkových organizací v sociální oblasti.
Další podrobnosti a pokyny k přihlášení do výběrového řízení – www. trinecko.cz, úřední deska, podrobné vyhledávání – filtr: volná místa.
Přihlášky s požadovanými doklady doručit v uzavřené obálce s označením Výběrové řízení č. 03/2020 s uvedením jména, příjmení a adresy uchazeče nejpozději do 15. 4. 2020 do 17:00 na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?