- 15 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
z: 02.02.2023 Místo vhodné i pro OZZ. Nástup možný dle dohody s vybraným uchazečem.
Osobní kontakt dle domluvy s kontaktní osobou.
Podrobné informace k přihlášení se do výběrového řízení včetně požadovaných dokladů jsou uvedeny ve vyhlášení výběrového řízení č. 1/2023 – Referent/referentka odboru školství, kultury a sociálních věcí, jehož úplné znění je zveřejněno na úřední desce MěÚ Studénka a www stránkách města na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/
https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/
Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 17.02.2023 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Jiří Moskala, MPA, tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 1/2023 „REFERENT/REFERENTKA ODBORU ŠKSV” – NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Doporučujeme prostudovat podmínky (vzdělání, praxe v oboru) na webových stránkách města.
Výhodou: orientace v legislativě v oblasti sociální práce a sociálně-právní ochrany dětí, znalost veřejné správy, sociální cítění, dovednosti v komunikaci s osobami v obtížné sociální situaci, odolnost v zátěžových situacích, rozhodnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, aktivní znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook), řidičské oprávnění sk. B.
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 22.02.2023.
(harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazečům v pozvánce na jimi uvedenou e-mailovou adresu, uvedené místo trvalého pobytu nebo jimi uvedenou kontaktní adresu).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, nebo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.
Kontakt: PhDr. Olga Svobodová, vedoucí odboru školství, kultury a sociálních věcí,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
osobní kontakt dle domluvy s kontaktní osobou. Informace u kontaktní osoby:
PO, ST: 08:00 – 11:30 hodin, 12:30 – 17:00 hodin,
ÚT, ČT: 08:00 – 11:30 hodin, 12:30 – 14:00 hodin,
PÁ: 08:00 – 11:30 hodin, 12:30 – 13:00 hodin.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?