- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Jak bude vypadat pracovní den: celková odpovědnost za personál a chod pobočky, práce bude velmi zábavná, mimo vedení budete zastupovat také klasického obchodníka (prodávat zboží a služby našim zákazníkům, řešit reklamace a přijmete i vydáte zboží), s tím souvisí i komunikace se zákazníky a s kolegy z jiných poboček.
Jaké vlastnosti oceníme: dobré komunikační a organizační dovednosti, velkou výhodou je mít zkušenost s vedením týmu, aktivní zájem o naše portfolio produktů a neustálou chuť se vzdělávat, ukončené SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou a mít čistý trestní rejstřík.
Výhody: aktuálně hledáme manažera na nově přestěhovanou pobočku ve Zlíně. Pokud hledáte cenné profesní zkušenosti, které Vám v budoucnu otevřou dveře do řady firem, jste u nás na správném místě.
Co Vám můžeme nabídnout:
Mzda až 35.000,–Kč, dle výsledků pobočky.
Řadu skvělých benefitů: stravenky v hodnotě 100,–Kč, finanční bonus za odpracovaný rok až 20.000,–Kč
Dotovaný program Cafeteria
5 dní Sickdays (v případě nevyčerpání Vám náleží finanční odměna 5.000,–Kč)
Motivační příspěvek za získání nového kolegy 20.000,–Kč
Celofiremní akce i výlety
Možnost zapůjčení auta a jízdního kola
Pracovat budete v příjemném moderním prostředí.
Atraktivní zaměstnanecké ceny na veškeré prodávané zboží.
Ctíme pravidlo „Víc hlav víc ví“, každý dobrý nápad rádi odměníme.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?