- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč – 34.370 Kč + osobní ohodnocení.
Co bude náplní Vaší práce: administrativní zajištění výběrových řízení, realizace plánu vzdělávání zaměstnanců a kontrola jeho naplňování, administrativní zajištění hodnocení zaměstnanců, archivace personálních dokumentů, administrativní práce na Odboru správy úřadu, zástup personalistky v době nepřítomnosti, zástup organizačního pracovníka RM a ZM
Co od Vás zaměstnavatel očekává: zkušenost v oblasti administrativy; praxe v oblasti veřejné správy výhodou; vstřícnost k zaměstnancům i občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci a diskrétnost; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce.
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/.
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 4. 12. 2024.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 5. 12. 2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční 11. 12. 2024. Uchazeči budou o přesném čase ústního pohovoru informování e-mailem.
Bližší informace podá Mgr. Hana Ježdíková, personalistka, mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – OSÚ – Neotvírat“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?