- 39 000 – 78 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: leden 2026 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč – 35.770 Kč + osobní ohodnocení).
Co bude náplní Vaší práce: vykonávání působnosti činnosti obecního stavebního úřadu podle zákona č. 283/ 2021 Sb. zejména řízení o povolení záměru, zrychlené řízení, povolení změny využití území, dělení nebo scelování pozemků, stanovení ochranného pásma, rámcového povolení, změny záměru před dokončením, řízení o výjimce z požadavků na výstavbu, kolaudačního řízení, předčasného užívání, zkušebního provozu, změn v užívání stavby, řízení o povolení odstranění stavby, dodatečného povolení, mimořádných postupů (mimořádné opatření a obnova), vydávání předběžných informací a vyjádření, provádění kontrol ve věcech stavebního řádu, opatření k nápravě, opatření na sousedním pozemku nebo stavbě, provádění vyvlastňovacích řízení, výměře a výběru správních poplatků, projednávání přestupků v dané oblasti.
Co od Vás očekáváme: orientaci ve stavební dokumentaci; znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochota dále se vzdělávat; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především zákon č. 283/ 2021 Sb., stavební zákon, v platném znění výhodou zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování, při rozhodování na úseku stavebního řádu; řidičský průkaz sk. B; znalost regionu výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR (v případě cizího státního občanství trvalý pobyt v ČR); nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle § 30a zákona č. 283/ 2021 stavební zákon: vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví nebo autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona nebo autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pozice“; motivační dopis; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Termín podání přihlášek: do 10. 6. 2025.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 11. 6. 2025. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční 17. 6. 2025.
Bližší informace podá Ing. Miloš Skalský, vedoucí Odboru výstavby a regionálního rozvoje, mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Přihlášky zasílejte na email:
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – refernet OVRR – Neotvírat“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?