- 24 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: leden 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 24.100 Kč – 31.820 Kč + osobní ohodnocení.
Co bude náplní Vaší práce: komplexní zajištění mzdové agendy v oblasti dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti; zajištění ročního vyúčtování daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti a z funkčních požitků a daně vybírané srážkou; zajištění výpočtu náhrad v době nemoci a dávek nemocenského pojištění; zajištění oznámení o plnění povinného podílu osob se zdravotním postižením; zajištění srážek ze mzdy; komunikace s OSSZ, ÚP, ZP atd.; zajištění administrativy souvislosti s čerpáním sociálního fondu; zástup hlavní mzdové účetní.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: praxi v oblasti zpracování mezd či praxi ve veřejné správě; základní znalost účetnictví; zkušenost se softwarem VEMA či jiným mzdovým programem výhodou; vstřícnost k zaměstnancům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost a diskrétnost; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (ekonomický směr výhodou).
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Zaměstnavatel nabízí: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, kurzy angličtiny, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a formulare/formulare-odboru-spravy-uradu
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 19. 11. 2024.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne 20. 11. 2024. Ústní pohovor s vybranými uchazeči se uskuteční 22. 11. 2024. Uchazeči budou o čase výběrového řízení informováni emailem.
Bližší informace podá Ing. Jiří Kunte, vedoucí Odboru finančního, mobil: zobrazit tel. číslo ,
e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete
na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – OF – Neotvírat“.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.