Obsluha mycí linky
- Stíčany, Hrochův Týnec
- NIKA Logistics a.s.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Nové Město nad Metují |
Firma | Město Nové Město nad Metují |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Doprava, logistika a zásobování, Průmyslová a chemická výroba, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | 24.100 – 33.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup leden 2023 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (výše platu závisí na délce praxe).
Charakteristika pozice: výkon státní správy dle zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich – zasílání výzev provozovatelům vozidel k uhrazení určených částek a projednávání přestupků a správních deliktů v souvislosti s překročením nejvyšší povolené rychlosti jízdy vozidel, zjištěných a zadokumentovaných automatizovaným technickým prostředkem používaným při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích bez obsluhy.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Další požadavky: vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, přesnost; výborná znalost práce na PC; časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat.
Zaměstnavatel dále uvítá: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo na vysoké škole v České republice (§ 111 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich); zvláštní odborná způsobilost při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu na úseku dopravy a silničního hospodářství a správních řízení související; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákoně č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/.
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pozice“; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Zaměstnavatel nabízí: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění, kurzy angličtiny.
Termín podání přihlášek: do 30. září 2022.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek uchazečů, kteří budou splňovat podmínky pro zařazení do výběrového řízení, se uskuteční 7. 10. 2022.
Bližší informace podá Ing. Petr Kubala, vedoucí Odboru správního, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – ODSH – Neotvírat“.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.
Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.
Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.
Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!
Pojďme společně zjistit, kdo je technickohospodářský pracovník, jaké typicky vykonává činnosti a jak je za svou práci ohodnocen.
Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.
S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje