- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu výkonu veřejné funkce).
Nástup červen 2024 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída.
Co bude náplní Vaší práce: výkon státní správy dle zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích; vedení agendy registru vozidel, přidělování registračních značek vozidlům; provádění změn v registru vozidel, zápisy o vlastníkovi a provozovateli vozidel, výpisy z registru vozidel, zánik, či vyřazování vozidel z registru; povolování výroby nebo přestavby vozidel; komplexní posuzování technické způsobilosti jednotlivě vyrobeného nebo přestavěného nebo jednotlivě dovezeného silničního vozidla; přeregistrace vozidel z EU a EHS; rozhodování o zániku vozidel z registru správním řízením atd.; dále výkon státní správy ve vztahu ke Stanicím měření emisí (SME), resp. rozhodování o povolení a oprávnění k jejich provozování a provádění kontrol SME.
Co od vás očekáváme: umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti; schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů; pečlivost, odpovědnost, přesnost; výbornou znalost práce na PC; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B; zvláštní odborná způsobilost při správním rozhodování o registračních úkonech v oblasti provozu silničních vozidel; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád výhodou.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Co nabízíme: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/.
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 10. května 2024.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne v pondělí 13. 5. 2024. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční v pátek 17. 5. 2024.
Bližší informace podá Ing. Petr Kubala, vedoucí Odboru správního, mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: “Výběrové řízení – ODSH – Neotvírat“.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.