- 26 220 – 30 400 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní náplň: pořizování dodavatelských a odběratelských faktur a jejich účtování; zaúčtování účetních a daňových dokladů; kontroly a zpracování přehledů; spolupráce na účetní závěrce
Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru; praxe v účetnictví na obdobné pozici min. 3 roky; znalost zákona o účetnictví; znalost a praxe při aplikaci zákona o DPH; uživatelská znalost MS Office (MS Word, MS Excel); znalost anglického jazyka min. na úrovni A2 výhodou; komunikační dovednosti, pečlivost, zodpovědnost
Nabízíme: perspektivu zaměstnání, práci v příjemném prostředí; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání; zvýhodněné mobilní volání – hlasové a datové služby; dětská skupina pro děti zaměstnanců JU přímo v kampusu; závodní stravování; další benefity na www.jcu.cz
Požadované doklady: strukturovaný profesní životopis a motivační dopis; výpis z rejstříku trestů; doklad o vzdělání
Uvažovaný nástup: ihned.
Pracovní úvazek: plný
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení. Mzdové podmínky: dle Mzdového předpisu JU od 25 tis. Kč, po zapracování možnost zvýšení. Přihlášku k výběrovému řízení zasílejte pod označením „Účetní v útvaru provozní účtárna“ do 23.1.2019 na email: e-mail přes , tel. kontakt: zobrazit tel. číslo ; zobrazit tel. číslo

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.