- Zkrácený úvazek

Pracovní náplň: pořizování dodavatelských a odběratelských faktur a jejich účtování; zaúčtování účetních a daňových dokladů; kontroly a zpracování přehledů; spolupráce na účetní závěrce
Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru; praxe v účetnictví na obdobné pozici min. 3 roky; znalost zákona o účetnictví; znalost a praxe při aplikaci zákona o DPH; uživatelská znalost MS Office (MS Word, MS Excel); znalost anglického jazyka min. na úrovni A2 výhodou; komunikační dovednosti, pečlivost, zodpovědnost
Nabízíme: perspektivu zaměstnání, práci v příjemném prostředí; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání; zvýhodněné mobilní volání – hlasové a datové služby; dětská skupina pro děti zaměstnanců JU přímo v kampusu; závodní stravování; další benefity na www.jcu.cz
Požadované doklady: strukturovaný profesní životopis a motivační dopis; výpis z rejstříku trestů; doklad o vzdělání
Uvažovaný nástup: ihned.
Pracovní úvazek: plný
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení. Mzdové podmínky: dle Mzdového předpisu JU od 25 tis. Kč, po zapracování možnost zvýšení. Přihlášku k výběrovému řízení zasílejte pod označením „Účetní v útvaru provozní účtárna“ do 23.1.2019 na email: e-mail přes , tel. kontakt: zobrazit tel. číslo ; zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?