- 31 570 – 40 150 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracovní náplň: vystavování platebních příkazů pro banky, práce v ekonomickém informačním systému; párování plateb se závazky a pohledávkami a účetní likvidace nespárovaných položek; příprava podkladů pro vystavení pohledávek dle došlých plateb; příprava podkladů pro zadané projekty; komunikace s partnery na fakultách; dokladová inventarizace účtů k 31.12.
Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru; zkušenosti s prováděním bankovních transakcí/administrativních činností; komunikační dovednosti, pečlivost, zodpovědnost; uživatelská znalost MS Office (MS Word, MS Excel); základní orientace v účetních postupech; znalost anglického jazyka min. na úrovni B1 výhodou
Nabízíme: perspektivu zaměstnání, práci v příjemném prostředí; zvýhodněné vzdělávací kurzy pro zaměstnance, další vzdělávání; odpovídající ohodnocení dle Mzdového předpisu JU; závodní stravování
Požadované doklady: strukturovaný profesní životopis a motivační dopis; výpis z rejstříku trestů; doklad o vzdělání
Uvažovaný nástup: ihned
Pracovní úvazek: plný
Pracovní poměr: zástup za MD s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky: dle Mzdového předpisu JU od 20 tis. Kč, po zapracování možnost zvýšení
Přihlášku k výběrovému řízení zasílejte pod označením
„Referent provozní účtárny – úsek banka“ do 30. 6. 2018 na email: e-mail přes ,
tel. kontakt: zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?