- 28 875 Kč
- Plný úvazek
POŽADAVKY: vzdělání VŠ v oblasti životního prostředí zejména v oblasti vodního hospodářství a ochraně zemědělského půdního fondu, předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., velmi dobrá znalost práce s PC, schopnost samostatného rozhodování, dobré komunikační a organizační schopnosti, znalost problematiky a legislativy v oblasti životního prostředí, zejména znalosti v oblasti zákona o vodách č. 254/2001 Sb., zákona o vodovodech a kanalizacích č. 274/2001 Sb., zákona o ochraně zemědělského půdního fondu č. 334/1992 Sb., stavebního zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a související předpisy, základní orientace ve správním řádu, schopnost jednání s lidmi, dobrý písemný projev, bezúhonnost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, spolehlivost, zdvořilost, ŘP sk. B (aktivní řidič), vítána je zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro vodní hospodářství a při ochraně zemědělského půdního fondu, výhodou je praxe v oboru, dále znalost spisového systému VERA a praxe ve veřejné správě a samosprávě
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný dle dohody, vhodné i pro absolventy, výkon státní správy na úseku vodního hospodářství, speciálního stavebního úřadu pro vodní stavby a vodní díla, výkon správy na úseku ochrany zemědělského půdního fondu
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: plat dle předchozí praxe, po zkušební době osobní příplatek, možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna (sick day), příspěvek zaměstnavatele na stravování, možnost benefitů (příspěvek na kulturu, sport, karta MultiSport)
KONTAKT: Hrozková Libuše Mgr. Dis., tel.: zobrazit tel. číslo
Písemné přihlášky je nutné doručit do 18.03.2022 do 12 hodin na podatelnu MěÚ, nebo na adresu Město Slavkov u Brna, Mgr. Bohuslav Fiala, Palackého nám. 260, 684 01 Slavkov u Brna.
Přihláška uchazeče musí dle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb. obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče.
K přihlášce uchazeč doplní dle § 6 odst. 4 zákona č.312/2002 Sb. tyto doklady: strukturovaný životopis s akcentem na dosavadní praxi, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie), výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců. Více informací na www.slavkov.cz (úřední deska).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.