- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Jste dynamická a silná osobnost a nevadí vám práce pod tlakem? Máte SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru a min. 2 roky praxi v oblasti mzdového účetnictví a personalistiky? Orientujete se ve mzdové a pracovně-právní legislativě? Ovládáte MS Office – především výborně excel? Domluvíte se anglicky? Jste týmový hráč s organizačními schopnostmi? Samostatnost, pečlivost, flexibilita a spolehlivost musí být samozřejmostí!
JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE?
Finanční analýzy, reporty
Vedení menšího týmu lidí
Kompletní zpracování mezd
Vedení mzdové a personální agendy
Činnosti spojené s agendou daní z příjmů ze závislé činnosti
Roční zúčtování daně z příjmu fyzických osob
Výpočet a evidence nemocenských dávek
Další činnosti spojené se mzdovou oblastí (hlášení, přehledy, ELDP)
Komunikace v anglickém jazyce se zahraniční centrálou
CO VÁM FIRMA NABÍZÍ?
Zajímavou práci ve stabilní zahraniční společnosti využívající moderní technologie
Možnost odborného růstu a osobního rozvoje, odborné vzdělávání
Mzdové ohodnocení odpovídající vašim schopnostem a odvedené práci
Roční bonus na základě hodnocení výkonu
Podpora při relokaci
Firemní benefity včetně kafeterie
13. a 14. mzda
5 týdnů dovolené
Dotované závodní stravování
Možnost využití pružné pracovní doby

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.