- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
1. kontakt e-mailem. Životopisy zasílat na e-mail: e-mail přes
NEVYDÁVAT DOPORUČENKY !
Tohle je příležitost!
Baví tě administrativa a zajímáš se o marketing? Pokud ano, tak hledáme právě tebe. Digitální agentura Westlogic hledá do svého týmu spolehlivého spolupracovníka na pozici Marketing Back Office. Čeká tu na tebe tým skvělých kolegů, obří balík zkušeností, možnosti využití tvých schopností a naše chuť naslouchat tvým nápadům. Pojď dělat, co tě baví a do práce budeš chodit s úsměvem :)
Jaká bude náplň tvé práce?
administrativní úkoly v online marketingu
práce s Google tabulkami, zpracovávání marketingových statistik a výsledků
výběr a komunikace s dodavateli PR článků
podpora, asistence a spolupráce u PR aktivit s našimi marketingovými experty
základní marketingové analýzy online trhu
vyhledávání podkladů a informací na internetu a spolupráce s experty z online oddělení
nahrávání propagačních videí na video portály
základní monitoring online konkurence
Co od tebe očekáváme?
nepotřebujeme, abys měl/a zkušenosti v online marketingu
vysokou míru pečlivosti
ochotu učit se
organizační schopnosti
spolehlivost a přizpůsobivost
A co za to?
férová spolupráce
zajímavé platové ohodnocení závislé na výkonu
pravidelné zvyšování platu, odměny za splněné cíle
skvělá parta lidí, které jen tak někde nenajdeš
příjemná práce v moderních kancelářích v historickém centru Ostravy
trávíme spolu spoustu času i mimo ně – na party, sportovních akcích aj.
pracujeme na tvé odbornosti, za tvůj postupný růst pak umíme dobře zaplatit
budeš se podílet na růstu naší společnosti, která se zaměřuje na online marketing v několika evropských zemích
odraz své práce někde, kde to má smysl a na co můžeš být hrdý/hrdá
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?