Pracoviště: Mojmírovců 167/9, Ostrava – Mariánské Hory
Prvotní kontakt – zaslání CV s fotkou a motivační dopis.
Moderní, dynamicky rostoucí společnost zabývající se zprostředkování zaměstnanců ze zahraničí pro zaměstnavatele v ČR hledá do svých řad kolegu/kolegyni na pozici specialista oddělení Administrativy.
Pracovní náplň:
- o Administrativa týkající se personálních procesů.
- o Správa databáze zaměstnanců.
- o Pravidelný reporting.
- o Každodenní komunikace se zaměstnavateli, úřady a klienty.
- o Komunikace napříč odděleními.
Požadavky:
- o Zkušenosti v administrativě nebo personalistice.
- o Orientace v pracovním právu a personální agendě.
- o Znalosti v oblasti zaměstnávání cizinců výhodou.
- o Logické a analytické myšlení.
- o Výborné komunikační a organizační schopnosti.
- o Zodpovědnost, samostatnost, proaktivita a pečlivost.
- o Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Google apps).
- o Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka.
Nabízíme:
- o Práci na hlavní pracovní poměr, na plný úvazek.
- o Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
- o Zaškolení a odpovídající podporu pro výkon práce.
- o Příležitost k seberealizaci a prostor k profesnímu růstu.
- o Mzda 20000,– – 26 000,– hrubého + roční prémie vycházející ze zisku firmu a z osobního přístupu zaměstnance.
- o Stravenky, firemní telefon, pravidelná školení zaměstnanců, firemní akce, flexibilní pracovní doba, občerstvení na pracovišti.



