- 70 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Základní činností vykonávanou na tomto služebním místě je provádění inspekce práce (kontrolní činnosti) podle zákona č. 251/2005 Sb., o inspekci práce, a to v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Kontrolní činnost je prováděna zpravidla na místě přímo u kontrolovaných subjektů a v případě potřeby s využitím služebního vozidla, které inspektor osobně řídí. Kontrolní činnost na tomto místě je zaměřena na oblast vyhrazených plynových zařízení. Obor služby na tomto služebním místě je „Bezpečnost práce“. Místem výkonu služby je město Hradec Králové, kontrolní činnost bude prováděna v Královéhradeckém krajji. Služba na tomto služebním místě bude vykonávána na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců. Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je leden 2022, nebo dle dohody později.
Platové podmínky dle zákona č. 234/2014 Sb., platové zařazení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., platová třída 11.
Uchazeč VŘ musí splňovat tyto předpoklady: je státním občanem ČR, občanem jiného členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; dosáhl věku 18 let; je plně svéprávný; je bezúhonný, dosáhl min. vyššího odborného vzdělání,má potřebnou zdravotní způsobilost.
Požadavky na volné služební místo:
ukončené VŠ vzdělání, min. bakalářský studijní program; nejlépe technické vzdělání – strojní fakulta, základní znalosti ZP, uživatelská znalost práce s PC, komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, samostatné jednání a rozhodování, zodpovědnost, flexibilita, asertivita, řidičský průkaz sk. B., dále absolvování minimálně tříměsíčního zácviku, ukončeného inspektorskou zkouškou.
Co můžete mj. očekávat na služebním místě:
Termín na podání přihlášek do VŘ je do 19. 11.2021.
Bližší informace k VŘ a způsobu podání přihlášek naleznete na:
http://www.suip.cz/oip08/volna-mista-oip8/oznameni-o-vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-na-sluzebni-misto-inspektor-bozp-plynova-zarizeni-oblastniho-inspektoratu-prace-pro-kralovehradecky-kraj-a-pardubicky-kraj-vr-6714/
S případnými dotazy se lze obracet na adresu .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.