- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Základní činností vykonávanou na tomto služebním místě je provádění inspekce práce (kontrolní činnosti) podle zákona č. 251/2005 Sb., o inspekci práce, a to v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci se zaměřením na zpracovatelský průmysl.
Inspektor bude vykonávat kontrolní činnost zejména v okrese Pardubice.
Platové podmínky dle zákona č. 234/2014 Sb., platové zařazení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., platová třída 10.
Požadavky na volné pracovní místo:
ukončené VŠ vzdělání (min. vyšší odborné – titul DiS.), zdravotní způsobilost, základní znalosti ZP, uživatelská znalost práce s PC, komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, samostatné jednání a rozhodování, zodpovědnost, flexibilita, asertivita, řidičský průkaz sk. B., dále absolvování minimálně tříměsíčního zácviku, ukončeného inspektorskou zkouškou.
Termín na podání přihlášek do VŘ je do 27.03.2023.
Přihlášky do výběrového řízení – motivační dopis doplněný strukturovaným profesním životopisem zasílejte na adresu nebo e-mail: Dagmar Matějková, Oblastní inspektorát práce pro Královéhradekcý kraj a Pardubický kraj, Říční 1195, 501 01 Hradec Králové, e-mail: .
Vybraní zájemci budou pozváni k užšímu výběrovému řízení na oblastní inspektorát práce.
S případnými dotazy se lze obracet na adresu e-mail přes , nebo tel. zobrazit tel. číslo .
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?