- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Základní činností vykonávanou na tomto služebním místě je provádění inspekce práce (kontrolní činnosti) podle zákona č. 251/2005 Sb., o inspekci práce, a to v oblasti dodržování povinností vyplývajících z pracovněprávních předpisů nebo i dalších předpisů. Kontrolní činnost je prováděna zpravidla na místě přímo u kontrolovaných subjektů a v případě potřeby s využitím služebního vozidla, které inspektor osobně řídí.
Inspektor bude vykonávat kontrolní činnost zejména v okrese Jičín, Trutnov.
Místem výkonu práce je Oblastní inspektorát práce pro Královéhradecký kraj a Pardubický kraj, Říční 1195, 501 01 Hradec Králové.
Pracovní smlouva bude uzavřena v souladu s ust. § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě. Zaměstnanec bude pracovat na služebním místě v rámci sjednaného druhu práce bude konat činnosti podle zákona o státní službě. Pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou – zástup za dlouhodobou služební neschopnost, se zkušební dobou 6 měsíc
Platové podmínky dle zákona č. 234/2014 Sb., platové zařazení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., platová třída 10.
Uchazeč VŘ musí splňovat tyto předpoklady: je státním občanem ČR, občanem jiného členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; dosáhl věku 18 let; je plně svéprávný; je bezúhonný, dosáhl min. vyššího odborného vzdělání,má potřebnou zdravotní způsobilost.
Požadavky na volné pracovní místo:
ukončené VŠ vzdělání (min. vyšší odborné – titul DiS.), základní znalosti ZP, zákona o zaměstnanosti , z oblasti personalistiky, uživatelská znalost práce s PC, komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, samostatné jednání a rozhodování, zodpovědnost, flexibilita, asertivita, řidičský průkaz sk. B, dále absolvování minimálně tříměsíčního zácviku ukončeného inspektorskou zkouškou.
Termín na podání přihlášek do VŘ je do 23.6.2022.
Přihlášky do výběrového řízení – motivační dopis doplněný strukturovaným profesním životopisem zasílejte na adresu nebo e-mail: Dagmar Matějková, Oblastní inspektorát práce pro Královéhradekcý kraj a Pardubický kraj, Říční 1195, 501 01 Hradec Králové, e-mail: .
Vybraní zájemci budou pozváni k užšímu výběrovému řízení na oblastní inspektorát práce.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.
S případnými dotazy se lze obracet na adresu e-mail přes , nebo tel. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?