- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Máte zkušenosti s operativním nákupem? Orientujete se v nákupu položek a dílů pro technicky orientované obory? Momentálně hledáme nového kolegu/kolegyni na oddělení Nákupu pro zajištění servisních zakázek.
Co bude vaší náplní práce?
o Pořizování cenových poptávek a jejich vyhodnocení
o Pořizování nákupních objednávek a jejich sledování
o Komunikace a jednání s dodavateli, prezentace společnosti v rámci jednání
o Práce s výkresovou dokumentací a technickými podklady v rámci příprav objednávek
o Pořizování účetních příjemek, schvalování přijatých faktur
o Odpovědnost za plynulý tok materiálu pro servisní zakázky včetně pořizování účetních dokladů a podkladů pro vystavení vydaných faktur
Co k této pozici budete potřebovat?
o SŠ vzdělání nejlépe v oboru strojírenství nebo elektro
o Praxe v oblasti nákupu výhodou
o Orientace v technické dokumentaci
o Znalost AJ – aktivně
Co u vás oceníme?
o Znalost programů MS Office na uživatelské úrovni
o Schopnost logického myšlení
o Spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost při práci
Co vám za to můžeme nabídnout?
Pestrou pracovní náplň, při které se budete realizovat a ukážete své technické znalosti a schopnost myslet v souvislostech. Součástí pracovního vybavení pozice Nákupčí je mobilní telefon a notebook. K tomu odpovídající platové ohodnocení. Nabídneme Vám jazykové kurzy a další odborné vzdělávání.
Využít můžete také zvýhodněné služby našeho mobilního operátora a zvýhodněné ceny služeb a produktů u našich smluvních partnerů. 25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna a příspěvek na stravování je u nás samozřejmostí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?