- 50 000 – 60 001 Kč
- Plný úvazek
Máte zkušenosti s operativním nákupem? Orientujete se v nákupu položek a dílů pro technicky orientované obory? Momentálně hledáme nového kolegu/kolegyni na oddělení Nákupu pro zajištění servisních zakázek.
Co bude vaší náplní práce?
o Pořizování cenových poptávek a jejich vyhodnocení
o Pořizování nákupních objednávek a jejich sledování
o Komunikace a jednání s dodavateli, prezentace společnosti v rámci jednání
o Práce s výkresovou dokumentací a technickými podklady v rámci příprav objednávek
o Pořizování účetních příjemek, schvalování přijatých faktur
o Odpovědnost za plynulý tok materiálu pro servisní zakázky včetně pořizování účetních dokladů a podkladů pro vystavení vydaných faktur
Co k této pozici budete potřebovat?
o SŠ vzdělání nejlépe v oboru strojírenství nebo elektro
o Praxe v oblasti nákupu výhodou
o Orientace v technické dokumentaci
o Znalost AJ – aktivně
Co u vás oceníme?
o Znalost programů MS Office na uživatelské úrovni
o Schopnost logického myšlení
o Spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost při práci
Co vám za to můžeme nabídnout?
Pestrou pracovní náplň, při které se budete realizovat a ukážete své technické znalosti a schopnost myslet v souvislostech. Součástí pracovního vybavení pozice Nákupčí je mobilní telefon a notebook. K tomu odpovídající platové ohodnocení. Nabídneme Vám jazykové kurzy a další odborné vzdělávání.
Využít můžete také zvýhodněné služby našeho mobilního operátora a zvýhodněné ceny služeb a produktů u našich smluvních partnerů. 25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna a příspěvek na stravování je u nás samozřejmostí.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.