- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Zkus změnu a přidej se do týmu českých vývojářů a výrobců chytré elektroniky pro vodárenství a ochranu životního prostředí s instalacemi po celém světě. Snažíme se, aby naše práce dávala smysl a řešení pomáhala.
Náplň práce: zajištění dostupnosti materiálu a součástek (primárně do DPS), sledování a optimalizace úrovně zásob s ohledem na produktivitu výroby a dlouhodobou strategii společnosti; sledování dodacích termínů; kontrola a schvalování příjmu materiálu a součástek; tvorba výrobních plánů a jejich kontrola; asistence ve spolupráci s vývojáři elektroniky; podílí se na zavádění nových produktů do výroby, optimalizace výrobního toku; práce v interním informačním systému, příp. v dalších datových nástrojích; aktivní úzká spolupráce s interními odděleními společnosti (výroba, nákup, odbyt, expedice).
Co je pro nás důležité: plánovací a organizační schopnosti; komunikativnost a schopnost hledat řešení; samostatnost, důslednost, strategické uvažování; znalost čtení výkresové dokumentace; práce na PC.
Požadujeme: praxi na obdobné pozici min. 2 roky (plánování zakázkové nebo sériové výroby); vzdělání technického, ideálně elektrotechnického směru; pečlivost, systematičnost, schopnost určovat priority; samostatnost, čtení elektronických schémat a orientaci ve značení elektronických součástek; řidičský průkaz výhodou.
Zaměstnanecké výhody: jednosměnný provoz v přátelském kolektivu ve stabilní společnosti; firemní telefon; moderní pracovní prostředí; profesní růst s možností podílet se na vývoji vlastních elektronických přístrojů; konzultace a rady při zaškolování; flexibilní pracovní dobu na základě pracovních výsledků.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?