- 27 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Skupina Achenbach je nezávislý, vlastníky řízený rodinný podnik s více než 570letou historií. Dnes působí po celém světě jako systémový dodavatel pro válcovny neželezných kovů, kam dodává olejovací stroje a vlastní automatizační techniku, jakož i pro stroje na řezání fólií. Podle hesla „Vše z jedné ruky“ Achenbach tyto systémy navrhuje, vyrábí, instaluje a poskytuje podporu po celou dobu jejich provozu.
Součástí skupiny Achenbach je také společnost Achenbach Controls GmbH (ABC) se sídlem poblíž města Aachen v Německu. Achenbach Controls GmbH vyrábí elektrické rozváděče. Rozsah služeb společnosti Achenbach Controls GmbH zahrnuje návrh, plánování a realizaci elektrických rozváděčů a zařízení speciálně pro výrobní linky a s tím související technologická zařízení.
Společnost Achenbach Systems s.r.o. (ABS) byla založena v roce 2019 jako dceřiná společnost společnosti Achenbach Controls GmbH a sídlo má v Milenově v České republice. ABS se zabývá výrobou spínacích a hydraulických systémů. Obě komponenty se používají v systémech Achenbach, ale také u externích společností.
Výrobní komponenty představují velké množství položek, které je třeba objednávat v malých množstvích od různých dodavatelů nebo výrobců.
Vaše úkoly:
Při tom Vás bude podporovat náš ERP systém a příslušné rámcové smlouvy s dodavateli, z nichž některé dojednáváte Vy a některé dojednává centrální oddělení nákupu.
Zaškolení na tuto pozici bude trvat cca. 3 měsíce a musí probíhat v naší centrále v Kreuztalu v Německu. Pokud jste ochotni toto absolvovat, zašlete nám prosím svuj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?