- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Nástup možný ihned.
Náplň práce: zodpovědnost za řízení internetových obchodů (nákup i prodej); nakupovat tak, aby zboží přicházelo ve smluvených termínech; komunikace s jednotlivými dodavateli a zákazníky; vyjednávat obchodní podmínky; vyhledávání nových dodavatelů; řešení zákaznických otázek spojených s dodávkami zboží; předvídat a předcházet případným stížnostem a nepříjemným zákaznickým situacím; práce s FS POHODA, fakturace s FS Pohoda.
Požadavky: min. SŠ vzdělání s maturitou; uživatelská znalost práce s výpočetní technikou; odpovědnost, spolehlivost a pečlivost; základní znalost AJ a PJ; flexibilita; ochota učit se novým věcem; dobré komunikační schopnosti; rychlé psaní na PC.
Zaměstnavatel nabízí: příležitost k dalšímu profesnímu rozvoji možnost; vzdělávání a prostor pro osobní a profesionální růst; velmi dobré mzdové ohodnocení a motivační bonus dle plnění individuálních výsledků na měsíční bázi.
Zájemce prosíme, aby zasílali svůj životopis na e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.