- 29 120 – 35 720 Kč
- Plný úvazek

Pracoviště: Hodolanská č.p. 413/32, Olomouc.
Náplň práce: vystavování a účtování vydaných faktur, evidence a zpracování účetních dokladů, kontrola věcných a formálních náležitostí faktur, zpracování dílčích účetních operací, další účetní a administrativní práce, komunikace s odběrateli, hlídání saldokonta, správa agendy pohledávek.
Požadujeme: SŠ vzdělání, ekonomické zaměření, 7–10 let praxe na obdobné pozici, orientaci v účetnictví a základních účetních programech, znalost MS Office, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, analytické schopnosti, trestní bezúhonnost.
Nabízíme: odpovídající finanční ohodnocení, zajímavou, zodpovědnou a samostatnou práci, práci v přátelském kolektivu.
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle par. 80 zák. č. 435/2004 Sb. (OZP)
Pokud Vás náš inzerát zaujal, prosím, zašlete životopis s motivačním dopisem na adresu: e-mail přes . První kontakt možný POUZE písemnou formou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?