- 45 000 – 51 000 Kč
- Plný úvazek
Nabízíme práci ve skladu součástek pro náramkové hodinky. Jedná se o práci v kanceláři s drobnými komponenty, které se naskladňují a vyskladňují jak fyzicky, tak v informačním systému. Tato pozice patří do 3členného týmu, který je servisní pro navazující úseky – výroba a montáž. Pokud jste komunikativní a pečlivý, dokážete operativně pracovat s větším množstvím informací a řešit více úkolů najednou, pak je tato pozice pro Vás.
Podrobněji se s nabídkou můžete seznámit na řádcích níže a v případě, že Vás zaujme, pošlete nám životopis spolu s motivačním dopisem.
CO VÁS ČEKÁ: vychystávání zakázek – jednotlivých dílů na montáž hodinek, zakládání montážních příkazů a ukončování výrobních příkazů, vytváření požadavků na nákup a výrobu chybějících dílů, hlídání minimálních zásob dílů na skladě, vystavování příjemek a výdejek na sklad, zodpovědnost za řádnou evidenci dílů na skladě, provádění pravidelné inventarizace.
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚL/MĚLA MÍT: vzdělání na úrovni SOU/SŠ – technický obor výhodou, praxe v oboru – výhodou, znalost systému Helios Inuvio – výhodou, organizační a komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu a práci v časové tísni, spolehlivost, pečlivost, schopnost pracovat s prioritami.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT: práci na jednu směnu (ranní), nástup ihned dle domluvy, smlouva na dobu určitou – 1 rok, po zapracování možnost prodloužení na neurčito, práce v příjemném, čistém prostředí, 5 týdnů dovolené a 2 dny zdravotního volna, možnost pracovat pro tradiční českou značku PRIM. firemní benefity (stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, firemní akce, sleva na firemní výrobky, pohonné hmoty za zvýhodněné ceny, MAKRO karta, zvýhodněné mobilní tarify).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.