- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nabízíme práci ve skladu součástek pro náramkové hodinky. Jedná se o práci v kanceláři s drobnými komponenty, které se naskladňují a vyskladňují jak fyzicky, tak v informačním systému. Tato pozice patří do 3členného týmu, který je servisní pro navazující úseky – výroba a montáž. Pokud jste komunikativní a pečlivý, dokážete operativně pracovat s větším množstvím informací a řešit více úkolů najednou, pak je tato pozice pro Vás.
Podrobněji se s nabídkou můžete seznámit na řádcích níže a v případě, že Vás zaujme, pošlete nám životopis spolu s motivačním dopisem.
CO VÁS ČEKÁ: vychystávání zakázek – jednotlivých dílů na montáž hodinek, zakládání montážních příkazů a ukončování výrobních příkazů, vytváření požadavků na nákup a výrobu chybějících dílů, hlídání minimálních zásob dílů na skladě, vystavování příjemek a výdejek na sklad, zodpovědnost za řádnou evidenci dílů na skladě, provádění pravidelné inventarizace.
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚL/MĚLA MÍT: vzdělání na úrovni SOU/SŠ – technický obor výhodou, praxe v oboru – výhodou, znalost systému Helios Inuvio – výhodou, organizační a komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu a práci v časové tísni, spolehlivost, pečlivost, schopnost pracovat s prioritami.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT: práci na jednu směnu (ranní), nástup ihned dle domluvy, smlouva na dobu určitou – 1 rok, po zapracování možnost prodloužení na neurčito, práce v příjemném, čistém prostředí, 5 týdnů dovolené a 2 dny zdravotního volna, možnost pracovat pro tradiční českou značku PRIM. firemní benefity (stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, firemní akce, sleva na firemní výrobky, pohonné hmoty za zvýhodněné ceny, MAKRO karta, zvýhodněné mobilní tarify).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?